شروع مرحله پلی آف بسکتبال زنان، نفت هم بالاخره مغلوب شد

به گزارش مجله جغتای، دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی چهار تیم گروه اول که به این مرحله راه یافته بودند، به خاتمه رسید.

شروع مرحله پلی آف بسکتبال زنان، نفت هم بالاخره مغلوب شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان امروز(پنجشنبه) شروع و چهار ملاقات برگزار گردید که طی آن تیم های نارسینا تهران، مهرام تهران، نامی نو اصفهان و گروه بهمن تهران به پیروزی رسیدند.

اولین ملاقات امروز بین تیم های سپهرداد و نارسینا برگزار گردید که شاگردان ندا عسگرنیا در نارسینا با حساب 110 بر 38 به رجحان رسیدند.

در دومین مسابقه مهرام تهران 81 بر 41 بانوان شهر گرگان را شکست داد. در این ملاقات نیکا بیک لیک لی به عنوان مربی مهرام مقابل تیم سابق خود نهاده شد.

در ملاقاتی دیگر نامی نو اصفهان اولین شکست تیم پالایش نفت آبادان در فصل جاری را رقم زد و با حساب 63 بر 41 پیروز شد. هادلی بازیکن آمریکایی نامی نو در این مسابقه 19 امتیاز کسب کرد و پرامتیازترین بازیکن شد.

آخرین ملاقات هم بین گروه بهمن تهران و شورا و شهرداری قزوین برگزار گردید که شاگردان نازی طائرپور 74 بر 53 پیروز شدند. هر چهار تیم برنده امروز از گروه اول دور مقدماتی بودند که به پلی آف صعود کردند.

نتایج ملاقاتهای دور رفت پلی آف به توضیح زیر است:

سپهرداد تهران 38 - 110 نارسینا تهران

بانوان شهر گرگان 41 - 81 مهرام تهران

نامی نو اصفهان 63 - 41 پالایش نفت آبادان

گروه بهمن 74 - 53 شورا و شهرداری قزوین

نحوه برگزاری مسابقات در مرحله پلی آف به صورت دو از سه است و هر تیمی که دو ملاقات را برنده گردد به مرحله نیمه نهایی صعود می نماید. این تیم ها پنجشنبه، 23 بهمن ملاقات برگشت خود را برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 676

به "شروع مرحله پلی آف بسکتبال زنان، نفت هم بالاخره مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله پلی آف بسکتبال زنان، نفت هم بالاخره مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید