آمار قربانیان کرونا در آفریقا افزایش یافت

به گزارش مجله جغتای، طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان به کوید -19 در قاره آفریقا از مرز 30 هزار نفر گذشته است. همچنین شمار قربانیان کرونا در قاره آفریقا هم به 1365 نفر رسیده است.

آمار قربانیان کرونا در آفریقا افزایش یافت

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، سازمان بهداشت جهانی به آمار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از کرونا در قاره سیاه اشاره نمود.

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان به کرونا در قاره آفریقا از مرز 30 هزار نفر گذشته است. همچنین شمار قربانیان کرونا در قاره سیاه هم به 1365 نفر رسیده است.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی؛ بیش از 9 هزار نفر از کرونایی ها هم در قاره آفریقا از چنگال این ویروس قاتل نجات پیدا نموده اند.

لازم به ذکر است که بنا بر نتیجه یک پژوهش بحران کرونا می تواند باعث از بین رفتن 20 میلیون شغل در قاره آفریقا گردد. این بیماری همچنین می تواند به بحران های دیگری نیز در این قاره از جمله افزایش قروض دولتی و کاهش حمایت های بین المللی دامن بزند.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 183

به "آمار قربانیان کرونا در آفریقا افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار قربانیان کرونا در آفریقا افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید