اعلام شرایط اضطراری در بهداشت و درمان نفت تهران برای رویارویی با کرونا

به گزارش مجله جغتای، به دنبال گزارش های ستاد ملی مبارزه با کرونا و حجم بسیار بالا و نگران کننده مراجعان به بیمارستان و مراکز سلامت کار و خانواده بهداشت و درمان نفت و آمارهای مبتلایان و فوتی ها ناشی از ابتلا به این ویروس، در بیمارستان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران شرایط اضطراری اعلام شد.

اعلام شرایط اضطراری در بهداشت و درمان نفت تهران برای رویارویی با کرونا

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، محمدرضا یاوری، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران به منظور آمادگی لازم برای مدیریت شرایط بحرانی کنونی و ایام فرارو برای تداوم خدمت رسانی کامل و بی وقفه کنونی در رویارویی با کرونا اطلاعیه ای را به مدیران، رؤسا و کارکنان ابلاغ نموده است که در ادامه می آید.

1- همه مرخصی های استحقاقی غیر ضروری مدیران، رؤسای ستادی و کارکنان درمانی و غیر درمانی تا اطلاع ثانوی لغو گردد. بدیهی است موارد خاص با دریافت موافقت بالاترین مقام هر مجموعه و هماهنگی با اینجانب تصمیم گیری می گردد.

2- رئیس بیمارستان با بازنگری برنامه کلینیک ها در همکاری با رؤسای محترم گروه های پزشکی ترتیبی اتخاذ نمایند تا بدون آسیب به چرخه ویزیت و درمان بیماران پرخطر کلینیک های الکتیو با حداقل ظرفیت دایر شده و فعالیت پزشکان هر گروه سطح بندی و عموماً معطوف به بیماران بخش خاکستری گردد.

3-اعمال جراحی الکتیو تنها محدود به اعمال اورژانس یا اعمالی گردد که تعویق عمل سبب تحمیل عوامل برگشت ناپذیر به بیماران گردد. بدیهی است اولویت لغو اعمال با اعمال ماژور جراحی که احتمال بالای بستری متعاقب در بخش مراقبت های ویژه را می طلبد خواهد بود.

4- رؤسای خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی پیش بینی و اقدام های لازم برای تهیه داروها و ملزومات پزشکی مورد احتیاج حداقل به مدت سه ماه بحرانی را داشته باشند ضمناً مدنظر باشد که در شرایط ویژه حمایت از دیگر مناطق بهداشت و درمان مشخص بر عهده این منطقه بهداشت و درمان است بنابراین آمادگی لازم برای این امر نیز ایجاد گردد.

5- معاونت طب صنعتی و بهداشت با اولویت بندی وظایف جاری آن امور تمهیدات و آمادگی لازم برای حمایت از خدمات بیمارستان در شرایط احتمالی به ویژه در بخش تامین پزشک، پرستار و کادر پشتیبانی را ایجاد کند. ضمناً تمهیدات بهداشتی لازم در حوزه پیشگیری از آسیب های روانی بیماران و کارکنان مدنظر آن معاونت محترم قرار گیرد.

6- معاون محترم پشتیبانی و مجموعه تحت امر ملزم به تامین لجستیک و ترابری لازم در این ایام بوده و ضروری است با آمادگی و هماهنگی کامل با ریاست محترم بیمارستان و دیگر معاونان همچون گذشته سبب تقویت توان مجموعه خدمت رسان درمانی باشند.

7- رعایت استنفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی ازسوی بیماران، همراهان و کادر درمان با جدیت بیشتر توسط مراقبان بهداشتی و انضباطی نظارت گردد.

8- چرخه خدمات به گونه ای تنظیم گردد که کمترین تجمع مراجعان و بیماران انجام گردد و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و در اختیار بودن امکانات استفاده از استریلیزاسیون مدنظر باشد.

9- بستری بیماران، تهیه دارو و ملزومات پزشکی و تست های آزمایشگاهی تنها به جمعیت شاغل زیر پوشش و بازنشستگان محترم و خانواده بلافصل تحت تکفل آنان معطوف گردد.

10- معاونت طب صنعتی و بهداشت مانند گذشته فعالیت مراقبان بهداشتی را برای بازدیدهای نظارتی و گندزدایی اماکن و ... مدیریت کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 521

به "اعلام شرایط اضطراری در بهداشت و درمان نفت تهران برای رویارویی با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط اضطراری در بهداشت و درمان نفت تهران برای رویارویی با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید