افزایش تنش ها در رختکن پاری سن ژرمن

به گزارش مجله جغتای، اوضاع تیم فوتبال پاری سن ژرمن بعد از حذفش از لیگ قهرمانان اروپا روز به روز بحرانی تر می گردد.

افزایش تنش ها در رختکن پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر؛ در حالی که هنوز گرد و غبار حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا فرو ننشسته بود، ضربه ای نو به این تیم وارد شده است؛ بروز تنش در رختکن تیم تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو.

در این بین جنجال نو هم شکل گرفته و در ادامه ضربه ای است که از حذف تیم فرانسوی از لیگ قهرمانان اروپا به این تیم وارد شد. ظاهراً هنوز در مورد اینکه کدام بازیکن یا بازیکنان بیشتر در شب شکست 3 بر یک PSG در خانه رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقصر بوده، اختلاف نظر وجود دارد و گروهی از آنها سعی در مقصر جلوه دادن سایرین دارند. این در حالیست که در همان روز پس از حذف نماینده فرانسه هم گزارش هایی در مورد مشاجره میان نیمار و جان لوئیجی دوناروما منتشر شد که هر دو بازیکن آن را تکذیب کردند.

به نظر می رسد چیزی که باعث شده دوباره آتش زیر خاکستر اختلافات شعله ور گردد، باخت 2 بر صفر اخیر پاریسی ها برابر موناکو بوده است. این باخت که در خانه حریف و در غیاب لیونل مسی در کارنامه تیم مائوریسیو پوچتینو ثبت شد، باعث بروز شایعاتی درباره آینده کادر فنی تیم هم شده است. مهمترین آنها هم برکناری پوچتینوی 50 ساله از سرمربیگری تیم است، کسی که تا انتها فصل آینده با تیم مرکز فرانسه قرارداد دارد.

پاری سن ژرمن با وجود باخت به موناکو بعلاوه با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین است و تنها 9 هفته دیگر به انتها فصل جاری لوشامپیونه باقی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1245

به "افزایش تنش ها در رختکن پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تنش ها در رختکن پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید