امنیت کامل در مرز های شرقی ایران با افغانستان برقرار است

به گزارش مجله جغتای، سردار مهدی حاجیان در پی ناآرامی های اخیر در کشور افغانستان گفت: امنیت کامل در مرز های شرقی ایران با افغانستان برقرار است.

امنیت کامل در مرز های شرقی ایران با افغانستان برقرار است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار مهدی حاجیان با اشاره به امنیت کامل مرز های شرقی ایران با کشور افغانستان نام داشت: در پی ناآرامی های چند روز گذشته در کشور افغانستان تعدادی از مرزبانان و کارمندان گمرک این کشور با پناه آوردن به نیرو های مرزبانی جمهوری اسلامی ایران وواگذاری سلاح های خود وارد مرز ایران شدند.

وی با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری مرزبانان و نیرو های مسلح غیور کشورمان نام داشت:بر اساس درخواست دولت مرکزی و قانونی افغانستان و معاهدات دیپلماتیک مرزبانان و کارمندان گمرک کشور افغانستان با یک فروند هواپیمای مسافربری از طریق فرودگاه بجنورد مستقیماً به کابل عودت داده خواهند شد.

سخنگوی نیروی انتظامی اضافه کرد: در بین مرزبانان و کارمندان یاد شده تعدادی مجروح هم وجود داشت که از طریق مرزبانان جمهوری اسلامی درمان گردیدند.

سردار حاجیان در انتها با تاکید بر اینکه مرزبانان و نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران کاملا بر اوضاع مسلط و بدقت همه چیز را رصد می کنند گفت: امنیت کامل در مرز های جغرافیایی ایران با افغانستان برقرار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 947

به "امنیت کامل در مرز های شرقی ایران با افغانستان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت کامل در مرز های شرقی ایران با افغانستان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید