انفجار یک بمب دیگر در مسیرکاروان نظامی آمریکا در عراق

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، منابع عراقی از وقوع یک انفجار دیگر در جهت کاروان نظامی لجستیک آمریکا در استان الانبار واقع در غرب عراق خبر دادند.

انفجار یک بمب دیگر در مسیرکاروان نظامی آمریکا در عراق

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

در این انفجار که سومین انفجار روز شنبه در جهت کاروان نظامی متعلق به ائتلاف آمریکا بود، چند بمب در جهت کاروان نظامی مذکور منفجر شد.

لازم به ذکر است که پیش از این یک منبع امینتی در استان ذیقار عراق روز شنبه اعلام نمود که بمبی، ستون حامل تجهیزات ارتش تروریست آمریکا در جاده مواصلاتی میان استان های ذیقار و بصره را هدف قرار داد.

این منبع اعلام کرد: بمب در جهت ستون حامل تجهیزات ارتش آمریکا منفجر شد. این انفجار در نزدیکی البطحاء رخ داد و خودروهای حامل تجهیزات برای یکی از پایگاه های نظامی آمریکا را هدف قرار داد.

این در حالی است که روز گذشته هم بمب کار گذاشته در جهت یکی از خودروهای شرکت های پیمانکار با ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به ائتلاف بین المللی منفجر شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 370

به "انفجار یک بمب دیگر در مسیرکاروان نظامی آمریکا در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار یک بمب دیگر در مسیرکاروان نظامی آمریکا در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید