اپل واچ سری 8 شاید در 3 سایز معرفی گردد

به گزارش مجله جغتای، به گفته راس یانگ، تحلیلگر عرصه تکنولوژی اپل واچ سری 8 در سال آینده می تواند در 3 سایز عرضه گردد. او با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشت که اگر اپل ساعت های هوشمند سال آینده خود را در 3 سایز وارد بازار کند، جای تعجبی وجود ندارد. یانگ جزئیاتی درباره این سه مقدار ارائه نکرد، اما اعلام کرد که کاربران از اینکه نمایشگر اپل واچ های سری 8 بزرگ تر گردد استقبال می نمایند. بنابراین احتمالاً سایز ساعت های هوشمند سال آینده اپل از سایز نسل قبلی آن ها بزرگ تر خواهد بود.

اپل واچ سری 8 شاید در 3 سایز معرفی گردد

اپل در سال 2021 تغییرات کوچکی در طراحی اپل واچ سری 7 ایجاد کرد و این ساعت ها در دو سایز 41 و 45 میلی متری به بازار عرضه خواهند شد. مدل های قبلی اپل واچ در سایزهای 38 میلی متری، 40 میلی متری، 42 میلی متری و 44 میلی متری در دسترس کاربران قرار داشت که افزایش سایز آن ها با باریک شدن حاشیه ها و بزرگ تر شدن مقدار نمایشگر همراه بود.

حتما به خاطر دارید که اپل در 14سپتامبر (23 شهریور ماه) از سری نو ساعت های هوشمندش رونمایی کرد. تغییراتی که اپل در اپل واچ پدید آورده، بیشتر در راستای یکپارچه کردن آن با زبان طراحی گوشی های آیفون و آیپد است. یعنی اندکی تخت تر و در عین حال زیباتر هم شده است. این شرکت مدعی است که اپل واچ سری 7 به سخت ترین شیشه محافظ دنیا مجهز شده که مقاومت در برابر ضربه و خط و خش را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. اصلی ترین تغییر در بخش طراحی اپل واچ سری 7 را می توان در بخش نمایشگر و کاهش حاشیه های اطراف صفحه نمایش در نظر گرفت. اپل با کاهش حاشیه ها به 1.7 میلی این ساعت را 40 درصد باریک تر از نسل قبل نموده و بعلاوه کشیده شدن نمایشگر تا لبه ها باعث شده اپل واچ سری 7 حالا 20 درصد نمایشگر بیشتری داشته باشد.

اپل ادعا می نماید این نمایشگر بزرگ تر به شما امکان می دهد تا متن هایی با 50 درصد نوشته بیشتر را در یک صفحه مطالعه کنید تا کمتر به اسکرول کردن احتیاج داشته باشید. به یاری این صفحه نمایش بزرگ تر حالا دکمه های رابط کاربری هم بزرگ تر شده اند تا آسان تر بتوان آن ها را انتخاب کرد. شما بالاخره در اپل واچ سری 7 می توانید برای پاسخ دادن به نوتیفیکیشن ها از کیبورد کامل استفاده کنید و مانند گوشی با این ساعت تایپ کنید. جالب است بدانید که اپل ادعا می نماید نور صفحه نمایش در حالت AOD را تا 70 درصد افزایش داده تا اپل واچ سری 7 بیش از هر زمان دیگری شبیه به ساعت های کلاسیک به نظر برسد. به علاوه اپل بر تعداد واچ فیس های موجود هم افزوده است تا ساعت شما حالت تکراری به خود نگیرد و بتوانید دائما ظاهر آن را تغییر دهید.

از لحاظ باتری هم اپل واچ سری 7 بهبود چشمگیری داشته است. سرعت شارژ آن هم به لطف فناوری نو اپل، 33 درصد به نسبت نسل گذشته سرعت بیشتری دارد. طبق ادعای شرکت اپل، این فناوری می تواند 80 درصد از ظرفیت باتری ساعت را در 45 دقیقه شارژ کند. با گذر از معینات سخت افزاری، اپل واچ سری 7 قدرت نرم افزاری اش را از سیستم عامل کاملا بهینه شده watchOS 8 می گیرد و قابلیت های نوی را برای دوچرخه سواران به ارمغان می آورد.

این اولین باری است که ما درباره احتمال عرضه اپل واچ های سری 8 در بیش از دو مقدار می شنویم و معین نیست که اپل قصد افزایش در کدام قسمت از اپل واچ را دارد. اگرچه ما هنوز منتظر راهیابی اپل واچ سری 7 به بازار هستیم، اما شایعاتی زیادی درباره محصولات سال 2022 در فضای مجازی دست به دست می گردد. اپل واچ سری 8 می تواند با قابی مقاوم تر در دسترس ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی باشد از این ساعت هوشمند در شرایط سخت تری استفاده می نمایند. علاوه بر این ، اضافه شدن سنسور دما و سنسور کنترل قند خون در بیماران دیابتی هم در اپل واچ های سری 8 دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1046

به "اپل واچ سری 8 شاید در 3 سایز معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 8 شاید در 3 سایز معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید