بازی درگیرانه و خوبی را شاهد بودیم

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی امشب بعداز پیروزی تیم گل گهر برابر ماشین سازی در تبریز به خبرنگاران گفت: از بازیکنان تیم گل گهر تشکر می کنم که امروز کوشش کردند و یک سه امتیاز حساس خارج از خانه کسب کردیم.

بازی درگیرانه و خوبی را شاهد بودیم

وی با بیان اینکه امروز همه بازیکنان بر اساس توضیح وظایفشان خوب عمل کردند، اضافه کرد: فکر می کنم بازی خوبی را شاهد بودیم. بازی درگیرانه و پربرخورد مقابل تیمی که ساختار دفاعی خوبی دارد.

الهویی با اشاره به اینکه بازی سنگین بود و انتظارش را هم داشتیم، ادامه داد: ماشین سازی در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را مقابل استقلال برگزار کرد و استقلال فقط توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به این تیم گل بزند.

وی با تاکید بر اینکه مصدومیت دو بازیکن کار ما را سخت کرد، گفت: روی دو بازیکن یونس شاکری و محسن کریمی حساب باز نموده بودیم و برنامه تاکتیکی ما هم با این دو بازیکن انجام می شد ولی آنها مصدوم شدند و به بازی نرسیدند و برای همین کار ما سخت شد.

مربی گل گهر با اشاره به اینکه مهاجمان دیگر ما بر اساس برنامه ای که داده بودیم کوشش خودشان را کردند، گفت: آنها عملکرد خوبی داشتند. امروز می دانستیم که باید با موقعیت هایی که ایجاد می کردیم به گل می رسیدیم و جلوی ضدحمله های حریف را هم می گرفتیم.

وی با بیان اینکه ماشین سازی تیمی جوان است و بازیکنانی دارد که از لحاظ انگیزشی در سطح بالایی هستند اضافه کرد: تیم حریف امروز خیلی پرفشار و پرشدت بازی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 551

به "بازی درگیرانه و خوبی را شاهد بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی درگیرانه و خوبی را شاهد بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید