تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی

به گزارش مجله جغتای، شهردار ارومیه گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش شدید میزان درآمد برخی مشاغل، دولت اعتباری برای جبران خسارات رانندگان تاکسی، اتوبوس و دستفروش ها در نظر بگیرد.

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد حضرت پور اظهار کرد: برگزاری نشست شهرداران کلانشهرهای ایران به صورت ویدئو کنفرانس و تشریح اقدامات شهرداری از سوی شهردار ارومیه در راستای مقابله با کرونا از سوی شهرداران کلانشهرهای کشور انجام شد.

وی افزود: با توجه به این که ویروس کرونا یک بحران اجتماعی است و اثرات دامنه داری دارد، دبیرخانه شهرداران کلانشهرهای ایران به ریاست شهردار تهران به دولت پیشنهاد تخصیص تسهیلات و اعتبار به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و دستفروشان که به دلیل کرونا ویروس با کاهش شدید درآمد روبرو شده و در مضیقه هستند، ارائه دهد.

در نشست شهرداران کلان شهرهای ایران، هر کدام از شهردارهای کلان شهرها به ارائه پیشنهاداتی پرداختند و شهردار تهران به عنوان نماینده انتخابی بین کلانشهرها پیشنهادات را به دولت ارائه خواهد داد.

از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی از 474نفر مشکوک به ابتلا نمونه برداری شد که پاسخ تست 100 نفر مثبت بود. آمار تلفات جانی ویروس کرونا در آذربایجان غربی 4نفر اعلام شده است. از بیماران بستری شده در بیمارستان های استان نیز 14نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 79

به "تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار برای جبران خسارات رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید