تخصیص بودجه های اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است

به گزارش مجله جغتای، ربیعی در جمع نمایندگان بخش تعاون کشور با بیان اینکه تخصیص بودجه های اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است گفت: تعاونی ها فعالیتهای خود را به سمت اشکال جدید و زمینه های جذاب ببرند.

تخصیص بودجه های اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است

به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی در نشستی با حضور کلانتری، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون، ابراهیم صادقی فر، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بخش تعاون در کشور در محل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد، در جریان مسائل، مسائل و پیشنهادهای مدیران عامل اتحادیه ها و تعاونی ها و اتاق تعاون قرار گرفت.

وی از فعالان حوزه تعاون خواست تا فعالیتهای خود را در اشکال جدید و به سمت زمینه های جذابی نظیر گردشگری، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و ... با تعداد اعضای بیشتر، فعال تر و پویاتر و خلاقانه تر پیش ببرند.

ربیعی اشاره کرد: خوشبختانه حوزه تعاون جایگاه خود را پیدا کرده و در حال حاضر تعاون در کشور ما به یک بلوغ رسیده است .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تکرار این نشست در ماه آینده شد و گفت: بخش تعاون باید با تعامل با دانشگاه ها، فعالیتهای علمی و استفاده از نخبگان و پیش بران متخصص همراه شود تا به نتایج مطلوب برسد.

ربیعی شرح داد: دولت دکتر روحانی رویکرد مناسبی نسبت به بخش تعاون دارد و در هیچ دورانی به این اندازه ارتباط نزدیکی میان بخش های دولتی و تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق تعاون برقرار نبوده است .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار گفت وگوهای نخبه محور و تقویت تالار گفت وگوی تعاون شد و افزود: تعاونی ها در میان مردم همواره خوشنام هستند و می توان از این مزیت برای رشد آنها استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 54

به "تخصیص بودجه های اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بودجه های اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید