تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 با سیستم تعلیق نو معرفی گردید

به گزارش مجله جغتای، تویوتا چهار سال پیش خط فراوری GR را افتتاح کرد و پس از آن خودروهایی با پسوند GR و GR Sport در اختیار مشتریان این شرکت قرار گرفتند. پسوند GR برای کرولا، 86 و سوپرا استفاده شده است. از آنجایی که GR Sport در خط فراوری خودروسازان بارها مورد استفاده قرار گرفته، می توان با این مشخصات یک مینی ون ژاپنی را نیز سفارش داد. به همین دلیل، جدیدترین محصول از خانواده GR Sport RAV4 تنها به بازار اروپا عرضه می گردد و این کراس اوور جمع و جور تویوتا به نسخه های GR Sport یاریس، یاریس کراس، C-HR و حتی پیکاپ هایلوکس اضافه خواهد شد.

تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 با سیستم تعلیق نو معرفی گردید

در حقیقت این مدل، یک پکیج نسبتا مقرون به صرفه است که با حداقل تغییرات مکانیکی ادغام شده است. مهندسان این شرکت خودروساز ژاپنی سیستم تعلیق این خودرو را با فنرهای محکم تر و یاری فنرهای اسپرت تقویت نموده اند. طبق ادعای این شرکت، تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 با این ویژگی ها تجربه رانندگی بهتری ارائه خواهد داد.

مشتریان علاقه مند می توانند تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 را با پیشرانه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی خریداری نمایند. بعلاوه با توجه به تزئینات نوی که تویوتا روی این خودرو اعمال نموده، رینگ ها به رنگ مشکی پیانویی درآمده اند تا جذابیت های بصری این خودرو را بیش از پیش افزایش دهند. این رنگ مشکی پیانویی روی پنل های جانبی و تزئینات درب نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اسپویلر جلوی خودرو در نوع هیبریدی نقره ای تیره و در نوع پلاگین هیبریدی از نوع فلزی است.

نشان های ظریف GR و قاب های به روز چراغ های مه شکن نیز برای این خودروی نو در نظر گرفته شده اند. این خودروساز مطرح ژاپنی ادعا نموده، تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 اولین مدل این شرکت است که روی رینگ های آلیاژی سوار می گردد و با استفاده از تکنیک (ultra-precise line-cutting) برش خط بسیار دقیق طراحی شده است. مقدار این رینگ ها 19 اینچ است و از روکش مشکی براق با طرح بندی پنج پره دوبل بهره می برد.

در کابین این خودرو نیز شاهد تغییرات بسیار جذابی هستیم؛ برای مثال صندلی های جلوی خودرو حالتی اسپرت تر، که مختص کلاس نو GR SPORT است، پیدا نموده اند و با روکشی از جنس جیر و چرم مصنوعی پوشیده شده اند. آرم GR پشت سری صندلی ها را تزئین نموده و بعلاوه دوخت نقره ای متضاد روی صندلی ها، اهرم دنده و فرمان جلوه زیبایی به کابین این کراس اوور جمع وجور بخشیده است.

علاوه بر موارد مذکور، نمایشگر لمسی با ابعاد 10,5 اینچ به همراه یک صفحه کیلومتر و پنل ابزار 12,3 اینچی مطابق با نسخه فیس لیفت اروپایی و صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی نیز در دسترس مشتریان این خودروی نو قرار خواهد گرفت. بعلاوه تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 همراه با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی ارتقا یافته عرضه می گردد که شامل سیستم یاریی فرمان اضطراری نو و سیستم جلوگیری از برخورد موانع پیشرفته تر است.

آن طور که گفته می گردد تویوتا قرار است RAV4 GR اسپرت 2023 را قبل از خاتمه سال روانه بازار اروپا کند. بعلاوه شنیده ها حاکی از آن است که نسخه 2.5 لیتری هیبریدی 219 اسب بخار قدرت دارد و نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نیز 302 اسب بخار قدرت را به چرخ ها منتقل می نماید.

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1355

به "تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 با سیستم تعلیق نو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا RAV4 GR اسپرت 2023 با سیستم تعلیق نو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید