خبرنگاران جوان شیروانی در رودخانه غرق شد

به گزارش مجله جغتای، بجنورد- خبرنگاران- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: یک جوان 28 ساله شیروانی عصر آدینه در رودخانه روستای قلجق در بخش مرکزی این شهرستان غرق شد.

خبرنگاران جوان شیروانی در رودخانه غرق شد

جعفر حیدری، آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: وی مشغول پیاده روی در حاشیه رودخانه بود که ناگاه سر خورده و به داخل رود سقوط کرد که به علت جراحات وارده و وجود آب فراوان، جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: این شهروند جوان 6 سال سابقه فعالیت در سازمان آتش نشانی را داشت اما در این حادثه گویا به علت سقوط از ارتفاع و صدمه دیدگی، توانایی شنا و نجات خود را از دست داده بود.

وی گفت: به محض گزارش این حادثه توسط شهروندان، نیروهای هلال احمر بجنورد به محل اعزام شده و جسد وی را از رودخانه بیرون کشیدند.

رودخانه قلجق پرآبترین رودخانه شیروان است که در ضلع شمالی این شهرستان جریان دارد که پس از رسیدن به شیروان به نام رودخانه چایلق از وسط این شهر گذر نموده و سپس به رود اترک می پیوندد.

در 2 هفته اخیر یک جوان 18 ساله شیروانی در استخر آب کشاورزی و یک کودک چهارساله نیز در آب خروجی سد بارزوی شیروان غرق شده بودند و مدتی پیش از آن نیز دو نوجوان 13 و 14 ساله مانه و سملقانی در استخر آب کشاورزی جان باخته بودند.

روستای قلجق از توابع بخش مرکزی در فاصله 20 کیلومتری شمال شیروان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 277

به "خبرنگاران جوان شیروانی در رودخانه غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جوان شیروانی در رودخانه غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید