خبرنگاران سه امتیاز شیرین نساجی در اراک

به گزارش مجله جغتای، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برابر آلومینیوم اراک به فزونی سه بر صفر رسید.

خبرنگاران سه امتیاز شیرین نساجی در اراک

به گزارش خبرنگاران، آلومینیوم اراک پس از نایب قهرمانی در لیگ آزادگان در نخستین تجربه لیگ فزونی خود به مصاف نساجی مازندران رفت.

نساجی که با حاشیه های فراوانی سرمربی خود را به نیمکت استقلال سپرد شروع خوبی در لیگ بیستم داشت.

در دقیقه 44 پاس خوب و در عرض کریم اسلامی به سعید بیگی رسید و این بازیکن با شوتی فنی و زمینی دروازه آلومینیوم اراک را گشود.

اولین تعویض لیگ بیستم در بازی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک شکل گرفت. امیرحسین موسی زاده در دقیقه 10 دچار مصدومیت شد و جای خود را به محمود قائد رحمتی داد.

در دقیقه 53 توپ ارسالی کلانتری از روی کرنر سمت چپ زمین در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم به کریم اسلامی رسید که پاس او و شوت حامد شیری گل دوم نساجی را به همراه داشت.

در دقیقه 92 ارسال مجیدی از جناح چپ به محمد مهدی نظری رسید و پاس در عرض او توسط میلاد کمندانی رسید تا به گل سوم نساجی تبدیل شود.

ترکیب نساجی مازندران:

نیما میرزازاد، سعید بیگی ، حامد شیری، مجتبی بیژن، آرمان قاسمی، امیرحسین موسی زاده، روزبه شاه علیدوست، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی، حسین زامهران و کریم اسلامی

ترکیب آلومینیوم اراک :

رضا حسن پور، شاهین توکلی، امیر هوشمند، عزیز معبودی، میثم مجیدی، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، نیما درودی، محمد جواد عباسی، امیر نوری و حامد پاکدل

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 510

به "خبرنگاران سه امتیاز شیرین نساجی در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه امتیاز شیرین نساجی در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید