خبرنگاران شاهکار انصاری فرد آ.اک آتن را به مرحله گروهی لیگ اروپا رساند

به گزارش مجله جغتای، تهران- خبرنگاران- کریم انصاری فرد با گل حساس و تماشایی خود موجبات فزونی آ.اک آتن برابر وولفسبورگ آلمان را فراهم کرد تا نماینده یونان به مرحله گروهی لیگ اروپا برسد.

خبرنگاران شاهکار انصاری فرد آ.اک آتن را به مرحله گروهی لیگ اروپا رساند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ترکیبی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران؛ پنجشنبه شب از مرحله پلی آف لیگ اروپا، آ.اک آتن از یونان در استادیوم اسپیروس لوئیس میزبان تیم مطرح وولفسبورگ آلمان بود و با کسب رجحان ارزشمند دو بر یک، جواز حضور در مرحله گروهی این رویداد را کسب کرد.

کریم انصاری فرد که در ابتدای فصل جاری به آ.اک آتن پیوسته است در این ملاقات نیمکت نشین بود و در دقیقه 87 به میدان آمد. همین زمان کوتاه نیز برای هنرنمایی مهاجم ایرانی کافی بود.

در این ملاقات ابتدا وولفسبورگ با گل آدمیر مهمدی در دقیقه 45 از میزبان پیش افتاد، اما در دقیقه 64 اندره سیموس گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 94 و در یک ضد حمله، توپ به انصاری فرد رسید و این مهاجم با حرکتی انفرادی و ضربه ای زیبا دروازه وولفسبورگ را گگردد تا تیمش به یک پیروزی عظیم و رویایی دست یابد.

همچنین شارلروا بلژیک در ملاقاتی که کاوه رضایی و علی قلی زاده را در ترکیب اصلی داشت در خانه خود از لخ پوزنان لهستان پذیرایی کرد و در نهایت با قبول شکست دو بر یک از رسیدن به مرحله گروهی بازماند.

در این ملاقات، رضایی یک ضربه پنالتی را در دقیقه 51 از دست داد تا تیمش حذف گردد.

در دیگر ملاقات مهم، آث میلان ایتالیا به میهمانی ریوآوه پرتغال رفت و در این ملاقات که با تساوی دو بر دو همراه شد در ماراتن پنالتی ها به پیروزی رسید تا راهی مرحله گروهی گردد.

در سرانجام این ملاقات، 24 پنالتی از سوی تیم ها برای معین تیم برنده زده شد تا رکورد جالبی خلق گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 443

به "خبرنگاران شاهکار انصاری فرد آ.اک آتن را به مرحله گروهی لیگ اروپا رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شاهکار انصاری فرد آ.اک آتن را به مرحله گروهی لیگ اروپا رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید