خبرنگاران نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید می شود

به گزارش مجله جغتای، شهرکرد- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشدید نظارت بازار استان ،گفت: با تشکیل گروه های کاری در بخش های مختلف بازار، نظارت بر نحوه توزیع، قیمت گذاری و عرضه کالاها با نظارت بیشتر و دقیق تر انجام گیرد.

خبرنگاران نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید می شود

الله کرم نصیری روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار این استان افزود: این گروه های در رابطه با نهادهای دامی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، شیر و سایر کالاهای مهم و اساسی مردم تشکیل شود و به صورت تخصصی کمبودها، مسائل را رصد کرده تا نحوه نظارت بر بازار به شکل مطلوب تری تداوم یابد.

وی ادامه داد: همچنین یک کمیته در خصوص تامین گوشت مرغ با حضور سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت ،دفتر امور اقتصادی استانداری و دستگاه های نظارتی هرچه سریع تر تشکیل شود و نحوه تعادل بین عرضه و تقاضا بررسی و مسائل موجود رصد و گزارش شود.

نصیری شرح داد: باید در گزارش ها به طور شفاف مشخص شود که 214 مرغداری فعال در استان از ابتدای سال تا به امروز چه میزان نهاده دریافت کرده و چه میزان گوشت قرمز عرضه کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری همچین بر نحوه صحیح توزیع برنج دولتی در استان تاکید کرد و گفت: شبکه های توزیع باید منظم و شفاف باشد و نظارت بر فروشگاه های عرضه کننده باید با دقت انجام گیرد تا تخلفی را در این حوزه شاهد نباشیم.

نصیری در خصوص نحوه نظارت بر توزیع کالاهای دولتی در سطح استان خاطر نشان کرد: سامانه ای در فرمانداری شهرکرد فعال است که نحوه توزیع را به صورت شفاف رصد می کند که اگر بتوان این سامانه را در دیگر شهرستان ها فعال کنیم دل نگرانی در خصوص نحوه درست کالاهای اساسی با نرخ دولتی در سطح استان نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 524

به "خبرنگاران نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید