خبرنگاران 6 هزار تن کود شیمیایی برای کشت بهاره در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

به گزارش مجله جغتای، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از توزیع 6 هزار تن کود شیمیایی از نوع اوره در این استان برای کشت بهاره خبر داد و گفت : برای تامین کود مورد نیاز کشت بهاره هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

خبرنگاران 6 هزار تن کود شیمیایی برای کشت بهاره در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، مسعود میرزایی گفت: با آغاز کشت بهاره محصولات زراعی در این استان در طول سال زراعی جاری، تا به امروز بیش 8 هزار تن انواع کودشیمیایی تامین شده است و در حال توزیع است.

به گفته وی، در سال زراعی گذشته نیز 24 هزار و 567 تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شد، که از این میزان 4 هزار و 171 تن کود فسفاته، 2 هزار و 996 تن کود پتاسه و 17 هزار و 400 تن کود ازته بود.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری شرح داد: همه ساله کود شیمیایی مورد نیاز استان با همکاری 40 کارگزاری بین کشاورزان تمامی شهرستانها، متناسب با سهمیه هر منطقه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگاران، سالانه حدود 140 هزار هکتار از مزارع استان به کشت بهاره و پاییزه اختصاص می یابد که بیش از 23 هزار هکتار آن کشت بهاره است.

سالانه بیش از یک میلیون و 500 هزار تن انواع محصولات کشاورزی، لبنی و شیلات در چهارمحال و بختیاری با 66 هزار بهره برداری تولید می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 222

به "خبرنگاران 6 هزار تن کود شیمیایی برای کشت بهاره در چهارمحال و بختیاری توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 هزار تن کود شیمیایی برای کشت بهاره در چهارمحال و بختیاری توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید