خدمت رسانی جهادگران خوزستانی در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویر احمد خبرنگاران

به گزارش مجله جغتای، خادمین راهیان نور با توجه به تعطیلیِ اردو های بازدید از مناطقِ جنگی با تغییر مکانِ خدمت از خوزستان به سی سخت اومدن و مشغولِ خدمت رسانی هستند.

خدمت رسانی جهادگران خوزستانی در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویر احمد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در شامگاه 29 بهمن 1399 زلزله ای با قدرت 5/6 ریشتر در عمق 5 کیلومتری زمین؛ شهر سی سخت از توابع یاسوجِ استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. این زلزله منجر به تخریب صد ها منزل شد که البته صد ها منزل دیگر نیز احتیاج به بازسازی دارند.

بر اساس این گزارش این روز ها خادمین راهیان نور با توجه به شرایطِ کرونایی و تعطیلیِ اردو های بازدید از مناطقِ جنگی با تغییر مکانِ خدمت از خوزستان به سی سخت اومدن و مشغولِ خدمت به مردمی هستند که روزی فرزندان خودشون را برای دفاع از میهن به خوزستان فرستادند.

بیششتر بخوانید:

زندگی سخت مردم سی سخت با گذشت بیش از یک ماه از زلزله/ قدردانی زلزله زدگان از سپاه و نیرو های امدادی

هر گوشه این شهر می شود تعدادی از این جهادگران را دید که عاشقانه و بی منت مشغول کمک به مردم هستند. سی سخت یک شهر بسیار زیبا و توریستی در کوهپایه دناست که با کار های بچه های جهادگر زیباتر شده است.

حاج مهدی صیادی رزمنده قدیمی و جانباز شیمیایی و قطع عضو و ساکن سی سختی می گوید: مرا با خود ببرید و برای دفاع از کشور تبدیل به کیسه شن کنید و جلوی دشمن بگذارید، دست از فداکاری برای کشور برندارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 761

به "خدمت رسانی جهادگران خوزستانی در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویر احمد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی جهادگران خوزستانی در مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویر احمد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید