دانشجویان ساکن خوابگاه های دولتی دانشگاه اراک تا 21 خرداد برای تخلیه اتاق ها مهلت دارند

به گزارش مجله جغتای، اداره خوابگاه های دانشگاه اراک از دانشجویان ساکن خوابگاه های این دانشگاه خواسته است تا نسبت به تخلیه اتاق های خود تا 21 خرداد اقدام نمایند.

دانشجویان ساکن خوابگاه های دولتی دانشگاه اراک تا 21 خرداد برای تخلیه اتاق ها مهلت دارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اداره خوابگاه های دانشگاه اراک در اطلاعیه ای از دانشجویان خواست تا برای بردن وسایل خود از خوابگاه های دولتی این دانشگاه از تاریخ 17 خرداد تا 21 این ماه به خوابگاه های خود مراجعه نمایند.

براساس این اطلاعیه دانشجویان فارغ التحصیل یا دانشجویانی که به هر دلیلی نمی خواهند در ادامه تحصیل خود از خوابگاه دولتی استفاده نمایند، همزمان با شروع دوباره فعالیت دانشگاه در 17 خرداد، در ساعت اداری؛ یعنی 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه می توانند برای بردن وسایل خود به خوابگاه مراجعه نمایند.

همچنین این اطلاعیه از دانشجویان ساکن خوابگاه ها خواسته است که وسایل خود را از اتاق ها جمع آوری نموده و مکان عمومی معین شده منتقل نمایند.

این اطلاعیه اعلام می نماید که مسئولان خوابگاه مسئولیتی در نگهداری وسایل دانشجویان از جمله مخدوش یا مفقود شدن آن ها ندارد.

لازم به ذکر است، این تصمیمات دانشگاه به دلیل برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری و عدم ضرورت حضور دانشجویان در دانشگاه اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 246

به "دانشجویان ساکن خوابگاه های دولتی دانشگاه اراک تا 21 خرداد برای تخلیه اتاق ها مهلت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان ساکن خوابگاه های دولتی دانشگاه اراک تا 21 خرداد برای تخلیه اتاق ها مهلت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید