درخواست انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، نامزدهای گلدن گلوب در خانه بمانند و تجمع نکنند

به گزارش مجله جغتای، خبرگزاری خبرنگاران-انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از نامزدهای این مراسم خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری در خانه بمانند و حتی در خانه نیز تجمع نکنند.

درخواست انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، نامزدهای گلدن گلوب در خانه بمانند و تجمع نکنند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ورایتی، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از نامزدهای هفتاد و هشتمین دوره گلدن گلوب خواست برای در امان ماندن از ویروس کرونا در خانه بمانند.

درست یک هفته پیش، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از اهدانمایندگان جوایز گلدن گلوب دعوت کرد تا در شب عظیم مراسم در بورلی هیلتون یا اتاق رنگین کمان نیویورک حضور پیدا نمایند.

اما برای نامزدها این داستان متفاوت است، آنطور که خبر می رسد از کسانی که جایزه را دریافت می نمایند، خواسته شده که نه تنها در خانه بمانند، بلکه تجمع افراد را به اعضای خانواده خود محدود نمایند.

به عبارت دیگر گلدن گلوب نمی خواهد اتفاقات شبیه جوایز امی که در آن تعدادی از عوامل سریال شتز کریک کنار هم در یک سالن در شهر تورنتو جمع شده بودند، تکرار گردد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود روز سه شنبه 16 فوریه این موضوع را به نامزدهای گلدن گلوب سال جاری به وسیله ایمیل اظهار داشت.

هفتاد و هشتمین دوره مراسم گلدن گلوب روز یکشنبه 28 فوریه 2021 به صورت مجازی برگزار می گردد. اجرای این مراسم آنلاین را تینا فی و آمی پولر برعهده دارند. در این دوره از جوایز گلدن گلوب از جین فوندا ستاره سینمای آمریکا نیز با اهدای جایزه افتخاری سیسیل بی. دمیل تجلیل می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 713

به "درخواست انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، نامزدهای گلدن گلوب در خانه بمانند و تجمع نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، نامزدهای گلدن گلوب در خانه بمانند و تجمع نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید