در ایام کرونا، فقط سرمربیان حقوق می گیرند، اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی منعی برای حضور در لیگ ندارند

به گزارش مجله جغتای، باتوجه به اینکه این روزها حقوقی برای اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی کشورمان در نظر گرفته نشده است، آنها منعی برای حضور در لیگ برتر کشتی ندارند.

در ایام کرونا، فقط سرمربیان حقوق می گیرند، اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی منعی برای حضور در لیگ ندارند

به گزارش خبرنگاران، طبق آیین نامه سازمان لیگ کشتی، سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالان و مدیر تیم های ملی اجازه تیم داری در لیگ برتر را ندارند، اما در خصوص مربیان تیم ملی بزرگسالان، پیش از این علیرضا دبیر در نشست خبری اعلام نموده بود اگر آنها از فدراسیون کشتی حقوق نگیرند می توانند با تیم های لیگ رجحان همکاری نمایند.

این در شرایطی است که اردوهای تیم ملی از اوایل اسفند ماه به دلیل شیوع بیماری کرونا و با دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تعطیل شده و همچنان زمان مجدد از سرگیری تمرینات نامشخص است.

تعطیلی اردوهای تیم ملی باعث شده است که حقوق کادر فنی تیم های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالان قطع گردد و در این بین تنها حقوق سرمربیان در ماه فروردین پرداخت شده است.

اردوی آزادکاران بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا از روز پنجم اسفند شروع شد که در همان ابتدا دستور تعطیلی تمرینات به خاطر کرونا صادر شد و کشتی گیران به خانه بازگشتند. تمرین فرنگی کاران هم از روز دهم اسفند قرار بود شروع گردد که لغو شد، با این وجود مربیان تیم ملی حقوق اسفند ماه را دریافت کردند، اما برای فروردین ماه دیگر واریزی نداشتند.

با توجه به این شرایط و اینکه المپیک به تعویق افتاده و فعلاً از برگزاری اردوی تیم ملی خبری نیست، دستیاران غلامرضا محمدی و محمد بنا می توانند در لیگ برتر آزاد و فرنگی حضور داشته باشند. سرمربیان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید آزاد و فرنگی نیز منعی برای فعالیت در لیگ برتر ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 229

به "در ایام کرونا، فقط سرمربیان حقوق می گیرند، اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی منعی برای حضور در لیگ ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ایام کرونا، فقط سرمربیان حقوق می گیرند، اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی منعی برای حضور در لیگ ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید