در کدام شهرهای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟

به گزارش مجله جغتای، خرید ویلا در شمال، درگذشته شاید برای بیشتر مردم یک رویا محسوب می شد و فقط برای ثروتمندان مقدور بود. اما خوشبختانه در حال حاضر با وجود حجم بزرگ ویلا سازی در شهرهای شمالی، امکان خرید ویلا در شمال کشور برای بیشتر مردم فراهم شده است. تقریبا هر شخصی می تواند باقیمتی کمتر از قیمت معمول خانه ها در تهران، اقدام به خرید ویلا در شمال نمایند.

در کدام شهرهای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

البته خرید ویلا در شمال زیر 100 میلیون و یا در همین حدود، فقط در بعضی از شهرهای شمال امکان پذیر است. مثلا شما نمی توانید در شهری مانند متل قو به دنبال خرید ویلای ارزان قیمت باشید. اما در بعضی شهرها مانند چمستان، نور و … می توانید ویلاهای عظیم و لوکس را ارزان و به قیمت خریداری کنید.

البته فرصت خوب دیگری که برای خرید ویلاهای نوساز در شمال وجود دارد، امکان خرید اقساطی این ویلاها است. وجود چنین شرایطی، خرید ویلا در شمال را چند برابر آسان می نماید. در ادامه تمام شهرهای شمالی که می توانید در آن ها ویلای ارزان خریداری کنید را معرفی خواهیم کرد.

خرید ویلا در چمستان

چمستان به زبان تبری و در گویش بومی و محلی چَماسِن یا چَمِستون نامیده می شود؛ که یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور است. جاده ای به شکل نیم دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می نماید.

این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گاز کشی، کتابخانه عمومی، سینما و کانون فرهنگی و تربیتی است. وجود چنین امکاناتی، شرایط زندگی در این شهر را آسان می نماید و شما می توانید اقدام به خرید ویلا در چمستان کنید، بدون اینکه نگران کیفیت شرایط زندگی در این شهر زیبا و سرسبز باشید. در حال حاضر هنوز می توان برای خرید ویلا در شمال زیر 100 میلیون به چمستان رفته و در این شهر ویلاهای 200 متری را با قیمت مناسب خریداری کنید.

اما زمانی که قیمت خرید ویلا در چمستان با متراژ 200 متر،600 میلیون تومان باشد، مطمئن باشید که با یک ویلای فوق لوکس و مدرن در بهترین نقطه چمستان روبه رو خواهید شد.

سی سنگان منطقه ای در شمال کشور است که با جنگلش معروف است. سی سنگان جایی است که در آنجا رؤیای رسیدن جنگل به دریا محقق می شود و ساحل دریا با جنگل پیوند خورده است.

پارک جنگلی سی سنگان یکی از زیباترین مناطق دنیا است، به گونه ای که بین این پارک و ساحل فقط یک جاده آسفالت جهت عبور و مرور اتومبیل ها وجود دارد. این نعمت خدادادی پوشیده از درختان سر به فلک کشیده است و منظره سرسبز و زیبایی را ایجاد نموده است.

سی سنگان همه ساله در همه فصول، به ویژه فصل بهار و تابستان پذیرای مهمانان زیادی از تمام نقاط کشور است. از دیگر امکانات منطقه سی سنگان، کافی شاپ، قهوه خانه سنتی، فروشگاه های مختلف، بستنی فروشی و غیره است که یک محیط فرح بخش و آرام جهت گذراندن اوقات فراغت شما را فراهم می آورد.

منطقه سی سنگان به دلیل نزدیکی پارک جنگلی سی سنگان، ساحل دریا، آب وهوای بسیار مطبوع و خنک تری را نیز داراست. چسبیده به پارک سی سنگان نیز منطقه ملاکلا وجود دارد که این منطقه نیز بسیار زیبا بوده و گردشگر های زیادی همه ساله به این منطقه عزیمت می نمایند. در منطقه ملاکلا خرید ویلا، زمین، و سرمایه گذاری های مختلف طی چند سال اخیر به دلیل نزدیکی به پارک سی سنگان و آب وهوای خوب و مناظر بسیار زیبا، رونق چشمگیری داشته است.

خرید ویلا در محمودآباد کلوده

کلوده روستایی است که در دهستان اهلم رستاق جنوبی واقع شده است و به دلیل قرار دریافت در سر راه 14 روستای منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. کلوده ازنظر جمعیتی عظیم ترین روستای منطقه است و جمعیت زیادی دارد. در روایت است که روستای کلوده در واقع کلوخده بوده و کلوخ واحد پول در زمانه ای گذشته به شمار می آمد و چون این روستا از جهت منابع طبیعی خدادادی روستای مرفه بوده به کلوخده معروف شده است .

درگذشته اغلب مردم روستای کلوده کشاورز و باغدار بودند اما به تدریج براثر کم شدن اراضی کشاورزی و باغی مشاغل آزاد و خدماتی همچون مغازه داری و بلوک زنی به آلبوم مشاغل مردم اضافه شد.

روستای کلوده تمام امکانات رفاهی را برای گردشگران دارد. به همین دلیل است که مدتی است که ویلا سازان توجهشان به این منطقه جلب شده و به صورت انبوهی در محمودآباد کلوده ویلا ساخته شده و شما به آسانی می توانید برای خرید ویلا در شما به محمودآباد کلوده رفته و اقدام به خرید ویلا در شمال زیر 100 میلیون کنید. قیمت یک ویلای 200 متری در محمودآباد کلوده حدود 100 میلیون تومان بوده و بسیار ارزان است.

خرید ویلا در آمل

آمل یک شهر در استان مازندران و مرکز شهرستان آمل است. آمل یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران، قطب صنعت وصادرات و فرهنگ استان مازندران، پایتخت برنج ایران، قطب زیست فناوری و نبوغ ایران، یکی از قدیمی ترین مراکز یک جانشینی دنیا، از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران و از مهم ترین شهرهای مرتبط به علم در تاریخ معروف به شهر تاریخ و فلسفه است.

پیشینه شهر آمل به زمان آماردها برمی شود و در تاریخ نوشتاری نیز، مانند شاهنامه آمل از مراکز مهم اتفاقات بوده است. تمامی این امکانات آمل را به یکی از شهرهای محبوب گردشگر ها و کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، تبدیل نموده است.

آمل تمام ویژگی های یک شهر مدرن را دارد و از سطح رفاهی بالایی برخوردار است. اما بازهم با وجود این همه امکانات رفاهی بالا، قیمت ویلا در این منطقه بسیار ارزان بوده و منطقه مناسبی است برای کسانی که می خواهند اقدام به خرید ویلا در شمال، با مبلغی زیر 100 میلیون را بنمایند.

قیمت خرید ویلا در آمل تقریباً با قیمت خرید ویلا در چمستان برابری می نماید و این نزدیکی قیمت ها کمی هم به خاطر کم بودن فاصله بین این دو شهر و شرایط جغرافیایی و آب و هوایی یکسان است. یک ویلای 200 متری در آمل، حدود 120 میلیون تومان است و شما فقط با داشتن 40 میلیون تومان می توانید یک ویلا در آمل به صورت اقساطی خریداری کنید.

خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا در زیباکنار در فاصله 39 کیلومتری رشت و 40 کیلومتری بندرانزلی، یکی از مناطق ساحلی شمال ایران است که هم جنبه گردشگری دارد و هم جنبه مالی و هر طرفش را که نگاه کنید ویلا ساخته اند. این منطقه نزدیک ترین فاصله را تا بندرانزلی دارد و از همین رو جزو منطقه آزاد به حساب می آید.

زیباکنار از شمال، جنوب، شرق و غرب به ترتیب به دریای خزر و شهرهای لشت نشاء و کوچصفهان، کیانشهر و چمخاله و بندر انزلی منتهی است. این منطقه یک نوار ساحلی است و ازآنجایی که جزو منطقه آزاد است، بازارهای زیادی هم دارد، بازارهای رنگارنگی که خودشان جزو جاذبه شمال اند و داخلشان سبزی تازه، ترشی، مرغ و خروس، ماست و دوغ و نان محلی و ماهی تازه می فروشند.

در همه روزهای هفته در این منطقه و شهرهای اطرافش بازاری برپاست. شنبه ها و سه شنبه ها توی بازار لشت نشا می شود چرخید و چهارشنبه ها در کیاشهر و پنجشنبه ها در خود زیباکنار. وجود این همه بازار و نزدیکی به دریا باعث شده که این منطقه به یک منطقه گردشگری تبدیل شده است و رونق بسیار زیادی پیدانموده است و این منطقه را به یکی از مناطق محبوب برای خرید ویلا در شمال تبدیل نموده است.

به جرئت می توان گفت یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در شمال، زیباکنار است که هم آب وهوای مطبوعی دارد و هم ازنظر شهری امکانات بسیار زیادی دارد. اما همین جا باید گفته شود که زیباکنار به دلیلی نزدیکی به دریا ، کمی بیش ازحد شرجی بوده و شاید به مذاق عده ای خوش نیاید. این گونه افراد باید به دنبال خرید ویلا در مناطق جنگلی باشند. قیمت ویلا در این منطقه تقریباً متوسط بوده و نه ارزان و نه گران است. قیمت یک ویلای 200 متری در زیباکنار حدود 170 میلیون تومان است. در این منطقه هم معامله ویلا به صورت اقساطی، صورت می پذیرد.

خرید ویلا در آهو دشت

روستای زیبای آهو دشت در 20 کیلومتری شمال ساری در حاشیه زارم رود واقع شده است و غالب ساکنین آن دارای میانگین سنی بالای 50 می باشند که این حاصل چندین سال کم توجهی مسئولین به روستاها و عدم فراهم نمودن زیرساخت های اصلی زندگی است .

البته گفتنی است بخشی عمده ای از جمعیت روستا را افراد خوش نشین یا به نوعی افرادی که دررفت و آمد بین شهر و روستا می باشند تشکیل می دهند و به همین دلیل است که در این منطقه ویلا به وفور یافت می شود. اما به دلیل امکانات کم شهرنشینی و رفاهی، قیمت ویلا در این منطقه بسیار ارزان تر از تمام مناطق ذکرشده است و شما می توانید برای خرید ویلا در شمال، در منطقه آهو دشت با 90 میلیون تومان یک ویلای 200 متری را خریداری کنید و یا یک سوم این مبلغ را بپردازید و ویلا را به صورت اقساطی از مالک بخرید.

خرید ویلا در پل سفید

پل سفید مرکز شهرستان سوادکوه واقع در استان مازندران است. پل سفید همچنین نام پلی در داخل این شهر است. شهر پل سفید از جنوب به روستای دوآب و از شمال به شهرهای زیرآب و شیرگاه راه دارد. جاده تهران-فیروزکوه-ساری و راه آهن مازندران از این شهر می گذرد.

این شهر نام خود را از پلی تاریخی به همین نام گرفته است. این پل که توسط شاه عباس صفوی ساخته شده است، تا چند دهه گذشته، از مهم ترین پله ای جهت فیروزکوه به قائم شهر بوده است. قرار دریافت در جهت راه آهن این شهر را به یک شهر پرتردد و گردشگری تبدیل نموده که علاقه مندان به خرید ویلا در شمال زیر 100 میلیون می توانند در این شهر ویلای دلخواهشان را باقیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

خرید ویلا در حومه نور

شهرستان نور از شمال به دریای خزر، از شرق به شهرستان آمل، از شمال شرق به شهرستان محمودآباد از جنوب به استان تهران، از جنوب غرب به استان البرز و از غرب به شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس متصل است. این شهرستان در غرب استان واقع شده است و مرکز آن شهر نور است.

نور یکی از قدیمی ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده که به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته است. ویلاهای واقع در شهر نور بسیار گران قیمت هستند، اما در حومه این شهر می توانید اقدام به خرید ویلا در شمال زیر 100 میلیون کنید و باقیمت 180 میلیون یک ویلای 200 متری را در این منطقه خریداری کنید. خوشبختانه ویلاهای حومه نور به دلیل نزدیکی به شهر نور از امکانات رفاهی بالایی برخوردار هستند.

منبع: هومینگ
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 130

به "در کدام شهرهای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام شهرهای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید