دکور خانه را به آسانی تغییر دهید!

به گزارش مجله جغتای، این عقیده ناخودآگاه در فکر ما جا افتاده که برای تغییر دکوراسیون به پولی زیاد احتیاج داریم. اما باید بگوییم بدون ورشکست کردن حساب بانکی خود یک زندگی نو و تازه به خانه خود بدهید.

دکور خانه را به آسانی تغییر دهید!

گاهی اوقات ساده ترین راهکار ها می توانند بیشترین تغییر را پی داشته باشند. در این مطلب از خبرنگاران به بیان راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل می پردازیم.

راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

ایده های ساده زیر را برای تغییر دکوراسیون ارزان خانه خود امتحان کنید، تا به این حرف ایمان بیاورید.

با رنگی نو دیوارها را بیارایید

با یک سطل رنگ و فقط رنگ کردن یک دیوار یک تغییر دکوراسیون ارزان و اساسی داشته باشید. اگر می خواهید یک دیوار متمایز داشته باشید از یک رنگ چشمگیر و جیغ بهره ببرید یا دیوار را به دو رنگ دربیاورید.

تعویض کوسن و بالشتک ها از راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

بودجه خرید یک مبل نو را ندارید؟ دریایی از کوسن وجود دارد که با خرید آن ها می توانید با راحتی ظاهر مبل و فضا اتاق را عوض کنید. اگر مطمئن نیستید کوسن های خود را باید به چه رنگی تهیه کنید از پالت های رنگی دیوار یا کف خانه خود الهام بگیرید.

لباس نو به مبل بپوشید

به جای خرید یک مبل تک نو می توانید پارچه رو مبلی خود را عوض کنید؟ ارزان تر و راحت تر از آن یک روکش مبل نو است. برای خانه خود را زیبا کنید به مطلب سر بزنید.

پنجره ها را عوض کنید

با عوض کردن پنجره ها یک نقطه متمایز دیگر در اتاق تان داشته باشید. یک گزینه ارزان دیگر تهیه برچسب هایی است که پنجره را می پوشانند. این برچسب ها بدون جلوگیری از ورود نور، حریم شخصی را که به آن احتیاج دارید، به شما می دهند. بعلاوه اگر از طرح آن ها خسته شدید می توانید به راحتی عوضشان کنید، بدون این روی پنجره لکه یا اثری به جا بگذارند. ضمناً این برچسب ها یک راهکار عالی برای اجاره نشین ها هستند.

نورپردازی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

یک نورپردازی ساده با هزینه ای بسیار کم می تواند حال و هوای اتاق را عوض کند و یک تغییر دکوراسیون ارزان باشد. پس چرا یک چراغ ساده با طیفی متفاوت تهیه نکنید؟ چراغ های رومیزی مختلف را بردارید و به جای آن ها از چراغ های ست و هماهنگ بهره ببرید تا یک اتاق یکدست داشته باشید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب اتاق پذیرایی ایرانی را اینگونه بچینید سر بزنید.

خلق تابلوهای هنری از راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

حتی اگر یک اثر هنری ارزان پیدا کنید باید هزینه ای زیاد برای قاب آن صرف کنید. پس به جای آن می توانید اثر هنری خودتان را داشته باشید. یکی از ترندهای روز ساختن تابلوهایی به شکل سنگ مرمر است که در آن چند رنگ را با هم روی بوم مخلوط می کنید، بعد به آرامی بوم را تکان می دهید که با این کار یک تابلو به شکل سنگ مرمر دارید. حتی می توانید ریش و قیچی را به کودکتان بدهید و تابلوهای هنری آن را به دیوار آویزان کنید.

از برچسب های کفپوش بهره ببرید

کفپوش های ونیل همان برچسب های پلاستیکی برای کف هستند که در انواع طرح ها عرضه می شوند. طرح یا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و کف خانه را به کلی عوض کنید. کفپوش های ونیل گزینه هایی عالی برای تغییر دکوراسیون ارزان هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسیله اتاق خواب را بی نظیر می نماید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1356

به "دکور خانه را به آسانی تغییر دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکور خانه را به آسانی تغییر دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید