رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: خانواده ها به فضاسازی ها درباره سربازی توجه نکنند

به گزارش مجله جغتای، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه خانواده ها به فضاسازی های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: خانواده ها به فضاسازی ها درباره سربازی توجه نکنند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت وگویی تلویزیونی در مورد فروش خدمت سربازی، گفت: در سال های 1394 تا 1398 کسانی که هشت سال غیبت سربازی داشتند با پرداخت جریمه برای آن ها کارت های مخصوصی صادر می شد و در سال های 1399 و 1400 بحث فروش خدمت سربازی از طرف مجلس در قانون بودجه نیامده است و به همین دلیل دیگر اجرا نشد.

وی با بیان اینکه خانواده ها به فضاسازی های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

سردار مهری با بیان اینکه کشور ما احتیاج به امنیت دارد و بخش اعظمی از این امنیت با حضور سربازان تامین می گردد، اضافه نمود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز به جبهه ها اعزام شدند و از امنیت کشورمان در برابر رژیم بعث عراق دفاع کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن اعلام نمود: یکی از مولفه های قوی شدن، مردمی کردن امنیت است و حضور سربازان در مناطق مختلف باعث برقراری امنیت و قوی شدن می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 816

به "رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: خانواده ها به فضاسازی ها درباره سربازی توجه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: خانواده ها به فضاسازی ها درباره سربازی توجه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید