راهنمای طراحی بافت دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی خانه

به گزارش مجله جغتای، بدون شک شکل، رنگ و بطور کلی بافت دیوار اتاق نشیمن تاثیر مهمی بروی دکوراسیون کلی خانه می گذارد. در این مطلب سعی شده تعدادی از زیباترین دیوارهای تزیین شده در اتاق نشیمن و پذیرایی خانه های امروزی جمع آوری گردد تا افراد علاقمند به طراحی داخلی به ارزش این قسمت از خانه پی ببرند. همانطور که می دانید مصالح و مواد اصلی که در بافت دیوارها استفاده می گردد اغلب از بین کاشی، سرامیک، چوب و حتی پارچه های نخی و مخملی استفاده می گردد که به معنای واقعی کلمه هر فردی را راغب به لمس کردن آنها می نماید.

راهنمای طراحی بافت دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی خانه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

البته راه ها و مواد دیگری هم برای ایجاد بافتی منحصر بفرد بروی دیوار اتاق نشیمن وجود دارد برای مثال ایده های خلاقانه ای مانند استفاده از پارچه هایی با نقش سه بعدی یا تابلوهای هنری تمام قد که کل دیوار را می پوشانند از جمله مدل های جالب و منحصر بفرد می باشند. اگر از لحاظ هزینه ای در محدودیت هستید می توانید از روش های کم هزینه تری مانند رنگ های مولتی کالر یا رنگ هایی با بافت تکرار شونده ریز و درشت بهره ببرید که بصرفه تر از روش های دیگر خواهند بود.

در نمونه زیر مشاهده می کنید که بافت سنگی سنتی دیوار نشیمن تضاد بسیار جالبی را به مبلمان و لوازم مدرن مقابل آن ایجاد نموده و به همین خاظر باعث تعدیل حس سرد سبک مینیمالیستی و مدرن خانه می گردد.

مدل زیر از کاشی هایی با بافت های نامنظم و بهم ریخته بروی دیوار استفاده نموده است، برخی از آنها پر رنگ هستند و برخی دیگر بدون رنگ، برخی کوچک هستند و برخی دیگر بزرگتر. نتیجه چنین کاری ایجاد زمینه ای گرم و دعوت کننده در اتاق نشیمن شده که با آغوشی باز مهمانان را بخود می خواند.

در ادامه شکل های دیگر را نیز مشاهده خواهید کرد:

منبع: اتاق
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 444

به "راهنمای طراحی بافت دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای طراحی بافت دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید