رمضانی: اصلی ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است، اقدامات ابتدایی برای حفظ بازیکنان شروع شده است

به گزارش مجله جغتای، سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید نمود که اقدامات ابتدایی باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنن این تیم شروع شده است.

رمضانی: اصلی ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است، اقدامات ابتدایی برای حفظ بازیکنان شروع شده است

سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط فعلی استقلال بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر شرایط استقلال خوب است، متاسفانه بیماری کرونا و شرایطی که ایجاد شد بازیکنان را ناامید نموده بود و آنها مدام نگران بودند. الان اما شرایط بهتر شده و تمام کوشش ما این است که در بازی های بعدی هم خوب امتیاز بگیریم، ضمناً اصلی ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است. البته در این جام هم تیم های خوبی حضور دارند ولی ما هم استقلال هستیم و برای رسیدن به قهرمانی کوشش خواهیم کرد.

وی در ارتباط با ملاقات برابر نساجی و تقابل استقلال با بعضی از بازیکنان و مربیان سابق این تیم تاکید نمود: هر تیمی دنبال موفقیت خودش است و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. ما به همه حریفان احترام می گذاریم و در این بازی هم به چیزی جز دریافت سه امتیاز فکر نمی کنیم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

رمضانی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اتمام قرارداد بعضی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال، باشگاه اقدامی برای حفظ آنها انجام داده است؟ مطرح نمود: لیگ سال جاری شرایط خاصی دارد و بیماری کرونا تیم ما را با مشکل روبرو کرد، از طرفی پرونده های انضباطی و بدهی ها اجازه نفس کشیدن به باشگاه را نمی دهد و مسئولان در زمینه حفظ بازیکنان هم در کوشش هستند و باشگاه اقدامات ابتدایی را برای حفظ بازیکنان آغاز نموده است.

سرپرست استقلال اعلام کرد: در حال حاضر شرایط طوری است که همه چیز روی اتمام لیگ سال جاری خلاصه شده و هنوز شرایط زمان آغاز برگزاری مسابقات در فصل آینده معین نیست. از طرفی زمان جابجایی هم هنوز معین نشده و همه تیم ها تکلیف خودشان را در این زمینه نمی دانند، بهتر است سازمان لیگ زمان آغاز و انتها فصل جابجایی را هم معین کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 332

به "رمضانی: اصلی ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است، اقدامات ابتدایی برای حفظ بازیکنان شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: اصلی ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است، اقدامات ابتدایی برای حفظ بازیکنان شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید