سرعت و قدرت بازی های روز در سری آیفون 12

به گزارش مجله جغتای، رپرتاژ آگهی - یکی از کاربری هایی که می توانید از سری جدید گوشی های آیفون 12 انتظار داشت عملکرد بسیار مناسب و با سرعت بالا در حین انجام بازی های با گرافیک بالاست. با خرید آیفون 12 می توانید لحظات خوبی را در بازی های به روز جهان تجربه کنید. استفاده از پردازنده بسیار قوی در این سری از گوشی های آیفون نوید یک تکنولوژی برتر را به علاقمندان گوشی های هوشمند می دهد. در زمان رونمایی از سری آیفون 12 هیجان زیادی در بین گیمرهای موبایلی وجود داشت که با معرفی سخت افزار و نرم افزار موجود در این مدل به اوج خود رسید، سری 12 دارای چهار مدل : پرو، پرومکس، مینی و پایه است. با عقب گرد کمپانی اپل به طراحی آیفون های لبه مربعی (سری 5) یک نوستالژی بسیار دلنشین را برای کاربران به همراه آورده است. یکی دیگر از مزیت های سری 12؛ وجود سرعت بالا 5G است که بازی های آنلاین را بسیار هیجان انگیزتر از قبل می نماید.

سرعت و قدرت بازی های روز در سری آیفون 12

عملکرد آیفون 12 پرو از همه لحاظ مثال زدنی ست!

آیفون 12 پرو یکی از چهار تفنگدار سری جدید اپل است که برای علاقمندان به گیم های موبایلی یک گزینه مناسب شناخته می گردد. فاکتور مهمی که در انتخاب آیفون 12 پرو بسیار مهم قلمداد می گردد، اجرای بازی ها بدون معطلی و با سرعت بسیار بالاست، علاوه بر این صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی از سری 12 می تواند لذت بازی را چندین برابر سازد علاوه بر این دامنه روشنایی صفحه نمایش آیفون 12 پرو از 117.9 تا 245.1 هرتز در نوسان خواهد بود.؛ به دلیل ماهیت فناوری OLED، آیفون 12 پرو می تواند رنگ مشکی واقعی را به نمایش بگذارد که به نوبه خود، منجر به نسبت کنتراست بی نهایت خواهد شد. وزن 189 گرمی این گوشی آیفون برای استفاده طولانی مدت مناسب خواهد بود، در دست دریافت ایفون 12 پرو برای بازی های روز جهان حس اعجاب انگیزی برایتان خواهد داشت.

در صورت استفاده از سنسور نور آیفون 12 پرو؛ محیط برای تنظیم روشنایی صفحه، فشار در چشم کاربر نسبتا کمتر خواهد شد. true tone موجود در ایفون 12 پرو، رنگ ها را به سمت گرمی سوق می دهد. برای خرید ایفون 12 پرو به صورت قسطی می توانید از بازرگانی سیب بهره ببرید. در طرح تعویض بازرگانی سیب می توانید گوشی های قدیمی آیفون را با جدیدترین گوشی های این برند تعویض کنید. برای این کار کافی است گوشی قدیمی خود را در روز مراجعه به بازرگانی سیب همراه داشته باشید، کارشناس فروش بازرگانی سیب می تواند بر روی گوشی شما قیمت گذاری دقیق را انجام دهد، سپس از این اعتبار می توانید برای پرداخت همه مبلغ یا قسمتی از پیش پرداخت بهره ببرید. تمام گوشی های سری 12 اپل در بازرگانی سیب موجود است.

بهترین بازی در ایفون 12 پرو مکس

بازی های آنلاین در آیفون 12 پرو مکس خواستار بسیار زیادی دارند، یکی از محبوب ترین بازی ها Call of Duty: Mobile است که برای آیفون نیز رایگان ارائه شده است. این بازی، به صورت اول شخص انجام می گردد و حس هیجان تیراندازی را به خوبی به شما منتقل خواهد نمود. بازی آنلاین در یک صفحه 6.7 اینچی آن هم با دوستان تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. کال آف دیوتی موبایل برای گیمر های موبایلی یکی از محبوب ترین بازی ها شناخته می گردد، با خرید آیفون 12 پرو مکس و انجام این بازی تفاوت ها را احساس خواهید کرد.

انواع محصولاتی که می توانید قسطی از بازرگانی سیب بخرید

اکسسوارهای مختلفی مانند، ایرپاد، اپل واچ، مک بوک و آیپد در بازرگانی سیب به صورت اقساطی موجود است. برای خرید ایرپاد و اپل واچ احتیاجی پیش پرداخت نیست و اقساط تا 12 ماه قابل تقسیم است؛ باید دانید که برای خرید اقساطی ایرپاد و اپل واچ از بازرگانی سیب داشتن آیفون 8 به بالا الزامی است. مک بوک و آیپدهای جدید که در سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه شده اند در بازرگانی موجود هستند. برای خرید مک بوک و آیپد باید دارای آیفون ایکس به بالا باشید؛ به میزان ارزش گوشی آیفون ایکس به بالا شما اعتبار خرید تا 60 درصد دریافت خواهید کرد. برای آنالیز قیمت ها و محاسبه اقساطی محصولات می توانید به سایت بازرگانی سیب به آدرس bazarganisib.com مراجعه کنید؛ در سامانه محاسبه گر اقساطی می توانید از قیمت نهایی محصولات اطلاع پیدا کنید و به صورت دقیق از میزان اقساطی که باید در طول ماه های آینده بپردازید مطلع شوید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 651

به "سرعت و قدرت بازی های روز در سری آیفون 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت و قدرت بازی های روز در سری آیفون 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید