سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و صنایع دستی زنجان تسهیل می گردد

به گزارش مجله جغتای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از تسهیل و برطرف موانع برای سرمایه گذاران در بخش های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اطلاع داد.

سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و صنایع دستی زنجان تسهیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، امیر ارجمند چهارشنبه 4 تیر 99 گفت: این استان با داشتن پتانسیل های متعدد دارای فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری خوبی در بخش های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی است که می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی را فراهم کند.

او اضافه نمود: برطرف موانع سرمایه گذاری در بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی چرخه های اقتصاد، فراوری و اشتغال را به همراه دارد و استان را به سمت خودکفایی سوق خواهد داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان عنوان نمود: رونق صنعت گردشگری و صنایع دستی بسیاری از جوانان زنجانی را از کنج خانه ها بیرون می آورد و روانه بازار کار می نماید و قطعاً حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی برای راه اندازی صنایع کوچک و عظیم امری لازم است.

او اضافه نمود: احتیاج امروز استان بهره مندی از نظرات کارشناسی در زمینهٔ سرمایه گذاری است و باید تمامی دستگاه ها بتوانند به شکل کارشناسی فرصت های سرمایه گذاری را در حیطه کاری خود، جمع آوری و ارائه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 285

به "سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و صنایع دستی زنجان تسهیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و صنایع دستی زنجان تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید