سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان گفت: وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان و توجه به این ظرفیت، یکی از راههای توسعه استان سمنان است.

سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی

علیرضا آشناگر 25 شهریور در ملاقات با عسگری مدیر عامل شرکت سهامی سیمان ایران که به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان برگزار گردید با قدردانی از کوشش های اجرا شده به وسیله مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود به منظور تامین احتیاج سیمان استان سمنان اظهار کرد: شرکت سیمان شاهرود یکی از واحدهای پیروز و فعال استان است که سود آوری مناسب و توزیع به موقع سود این مجموعه، نشانگر توجه این شرکت به سهامداران است.

استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارائه طرح توسعه این شرکت اضافه نمود: عدم ارائه طرح توسعه در آینده برای شرکت سیمان مشکل آفرین خواهد بود و لذا ضروری است بمنظور سود آفرینی بیشتر این شرکت در آینده این طرح تهیه و ارائه گردد.

آشناگر اضافه نمود: مشارکت شرکت تامین سیمان شاهرود در راه اندازی شرکت سیمان بیارجمند ، سرمایه گذاری مناسبی برای این مجموعه است که بسیار مفید و لازم می باشد

آشناگر با اشاره به وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان سمنان بر ضرورت استفاده بهینه از این انرژی و توانمندی تاکید و گفت : با درخواست شرکت سیمان شاهرود مبنی بر اختصاص زمین مناسب جهت سرمایه گذاری در نیروگاه خورشیدی موافقت می گردد و بعلاوه ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری استان سمنان هم بمنظور رفع مسائل نقدینگی شرکت و اعطای تسهیلات مورد احتیاج آمادگی دارد.

استاندار سمنان بعلاوه به معاون مالی خود دستور داد با تشکیل نشستی متشکل از مدیران شرکت گاز و پخش فرآورده های نفتی استان ، دغدغه مندی مدیران شرکت سیمان شاهرود را در خصوص ذخیره سازی سوخت زمستان رفع کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1001

به "سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید