شناسایی دزد اموال کشاورزان با موتور سیکلت سرقتی خبرنگاران

به گزارش مجله جغتای، فرمانده یگان امداد از دستگیری دزد موتورسیکلت به همراه لوازم آبیاری مکانیزه کشاورزی مسروقه اطلاع داد و گفت: متهم با موتورسیکلت سرقتی مرتکب جرم می شد.

شناسایی دزد اموال کشاورزان با موتور سیکلت سرقتی خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ سلمان جمعه وند بیان داشت: ساعت 11:10 هفدهم فروردین ماه واحد گشت انتظامی یگان امداد حین انجام گشت زنی در محدوده فیروز آباد با شهروندی رو به رو شد که از سرقت لوازم آبیاری مکانیزه کشاورزی خود گله مند بوده و مشخصات دزد را به واحد گشت گزارش داد.

وی مطرح نمود: ماموران در در حین گشت زنی هدفمند به یک موتور سیکلت با ظاهر دزد اموال کشاورز روبه رو شده و با نزدیک شدن به موتورسیکلت به راکب دستور توقف می دهند و راکب موتورسیکلت با مشاهده واحد گشت و پس از شنیدن دستور ایست قصد فرار داشت که ناکام ماند.

این مقام انتظامی توضیح داد: ماموران با استعلام شماره موتور سیکلت از مرکز پیغام یگان امداد متوجه شدند موتور سیکلت در هشتم اسفند ماه سال گذشته سرقت و ابزار ها و لوازم آبیاری مکانیزه کشاورزی که فرد مورد نظر گزارش داده بود را کشف می می نمایند.

سرهنگ جمعه وند اضافه نمود: در ادامه راکب موتور سیکلت که از اتباع کشور افغانستان بود دستگیر، و پس از دعوت از مال باخته در کلانتری اموال به متهم تحویل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 788

به "شناسایی دزد اموال کشاورزان با موتور سیکلت سرقتی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی دزد اموال کشاورزان با موتور سیکلت سرقتی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید