صنعت نفت پیگیر شکایت از اسکوچیچ به فیفا، این رفتار حرفه ای نیست

به گزارش مجله جغتای، حسن نصراصفهانی در تبادل نظر با خبرنگار مهر، با اشاره به پیگیری شکایت از دراگان اسکوچیچ به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: اسکوچیچ در توافقنامه ای که با صنعت نفت امضا کرد، باید برای حضور در تیم ملی 140 هزار دلار به باشگاه ما بدهد اما بعد از این اتفاق، پاسخ ایمیل های ما را نداد. ما هم به فیفا شکایت کردیم.

صنعت نفت پیگیر شکایت از اسکوچیچ به فیفا، این رفتار حرفه ای نیست

وی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت مهلتی را برای اسکوچیچ معین نموده بود که این فرصت تمام شد. یک مدت هم منتظر ماندیم تا اسکوچیچ از سفر و ملاقات با لژیونرها به ایران برگردد که بازهم اتفاقی رخ نداد. وقتی دیدیم به هیچکدام از ایمیل های ما پاسخی نداد، شکایت به فیفا را پیگیری کردیم. فرهنگ حرفه ای این طور است که اسکوچیچ حداقل باید جواب ایمیل ها را بدهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا این باشگاه برنده این پرونده در فیفا می گردد؟ توضیح داد: همه چیز در توافقنامه ما با اسکوچیچ شفاف است.

نصراصفهانی در ادامه صحبت هایش با خبرنگار مهر در مورد مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت گفت: اسپانسرها هنوز نتوانسته اند باشگاه را از نظر اقتصادی تغذیه نمایند و برای این هفته قول همکاری داده اند. امیدواریم بتوانیم پولی به بازیکنان و اعضای تیم بدهیم تا شرمسار آنها نشویم. 5 ماه است که پولی به اعضای تیم نداده ایم و پرداختی ما در مجموع 30 درصد بوده است.

وی درباره نامعین بودن زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان را ترخیص نموده ایم. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم خواستیم تا در یک بازه زمانی معین پیش از آغاز مجدد لیگ، اطلاع بدهند تا بتوانیم تمرینات را آغاز کنیم. ما قبلاً هم به خاطر این شرایط از فدراسیون به صورت مکتوب خواسته بودیم لیگ را برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان تعطیل نمایند. الان هم تابع وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 85

به "صنعت نفت پیگیر شکایت از اسکوچیچ به فیفا، این رفتار حرفه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت پیگیر شکایت از اسکوچیچ به فیفا، این رفتار حرفه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید