طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد

به گزارش مجله جغتای، رئیس دانشگاه آزاد، در نامه هایی جداگانه به رئیس و معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان از مدافعان سلامت این بیمارستان در مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه هایی جداگانه به حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان و اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان از مدافعان سلامت این بیمارستان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

در متن پیغام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در طول حیات خود، نقش ارزنده ای در تأمین نیروی انسانی موردنیاز نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران داشته است. در این عرصه بحران جهانی بیماری کویید 19، بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از دانش اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان متعهد و کارآمد خود، در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به کرونا ویروس خوش درخشیدند.

اینجانب بر خود فرض می دانم از زحمات و کوشش صادقانه جنابعالی و مدافعان سلامت که با ایثار و جانفشانی شبانه روزی از پرچمداران عرصه خدمت بودید، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم و امیدوارم با اتکال به پروردگار متعال، در نهادینه سازی سرآمدی از مدیریت متعالی بیمارستان جهت ارائه خدمت به مردم کشور عزیزمان با خلاقیت، پژوهش، نوآوری و همگرایی، صداقت و شجاعت پیروز باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 220

به "طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی از مدافعان سلامت بیمارستان فرهیختگان برای مبارزه با کرونا تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید