فقط 37 درصد از آمریکایی ها به صحبت های ترامپ درباره کرونا اعتماد دارند

به گزارش مجله جغتای، بر اساس یک نظرسنجی جدیدف کمتر از 40 درصد مردم آمریکا به صحبت ها و اطلاعات ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور اعتماد دارند.

فقط 37 درصد از آمریکایی ها به صحبت های ترامپ درباره کرونا اعتماد دارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس تازه ترین نظرسنجی اجرا شده، کمتر از 40 درصد از مردم آمریکا به گفته های دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درباره شیوع ویروس کرونا و کمتر از 50 درصد به واکنش دولت وی در برابر شیوع این ویروس اعتماد دارند.

این نظرسنجی که توسط ان پی آر/نیوز آور/ ماریست انجام و نتایج آن روز سه شنبه منتشر شده، نشان می دهد که 45 درصد از رأی دهندگان با نحوه مدیریت ترامپ در قبال شیوع ویروس کرونا موافق هستند.

همچنین فقط 37 درصد از این افراد گفته اند که به اطلاعاتی که ترامپ درباره ویروس می دهد و واکنش دولت به آن اعتماد دارند.

تا دوشنبه هفته پیش، ترامپ دست کم بیش از 10 بار خطر شیوع این ویروس را کم اهمیت جلوه داده بود، اما طی روزهای اخیر معین شد که این بحران می تواند اقتصاد آمریکا را وارد رکود کند.

بر اساس آخرین آمار شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا به امروز 4727 نفر را مبتلا نموده و تا روز دوشنبه (دیروز) جان 93 نفر را گرفته است.

کاخ سفید دوشنبه مقررات سخت گیرانه تری برای کاستن از شیوع ویروس کرونای جدید و بیماری ناشی از آن، وضع کرد که بر اساس آن، تمامی باشگاه های شبانه، رستوران ها و سایر اماکن سرپوشیده و غیرسرپوشیده برای تجمعات عمومی را تعطیل نمایند.

در این دستورالعمل همچنین از آمریکایی ها خواسته شده از قرار دریافت در تجمعات بالای 10 نفر اجتناب نمایند، از خوردن و نوشیدن در رستوران ها و اغذیه فروشی ها خودداری نمایند و به جای رفتن به مدرسه، آموزش را در خانه دنبال نمایند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 94

به "فقط 37 درصد از آمریکایی ها به صحبت های ترامپ درباره کرونا اعتماد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 37 درصد از آمریکایی ها به صحبت های ترامپ درباره کرونا اعتماد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید