لوکس ترین هتل های سیسیل ، تور مسافرتی به جزیره آتش فشان

به گزارش مجله جغتای، سیسیل یکی از زیباترین جزیره هایی است که می توان در ایتالیا به آن سفر کرد این جزیره خاص و لوکس مخصوص آن دسته گردشگران تور مسافرتی است که در پی فضایی لوکس، خاص و اشرافی هستند. به طور حتم این جزیره دیدنی با در اختیار داشتن مجموعه ای از آثار تاریخی و طبیعتی زیبا برترین گزینه برای سپری کردن تور نورزوی آینده شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به لوکس ترین هتل های سیسیل سفر کنیم و سری بزنیم به حال و هوای خاصی که در این هتل های چند ستاره گران قیمت در جریان است با خبرنگاران همراه باشید.

لوکس ترین هتل های سیسیل ، تور مسافرتی به جزیره آتش فشان

Capofaro Malvasia and Resort

این هتل در جزیره Salina واقع شده و به گردشگرانی پیشنهاد می گردد که به طبیعت علاقه مند هستند بی شک ارزش تور یک روزه رو دارد. تاکستان های انگور این جزیره از تماشای ترین جذابیت های منطقه سیسیل محسوب می شوند و چشم انداز ای فوق العاده دارند. این امکان در اختیار گردشگران قرار می گیرد که در قالب انواع تور یک روزه و تور طبیعت گردی راهی این تاکستان های زیبا شوند و در کنار باغبان ها به برداشت محصول بپردازند. سنت هایی که در این منطقه به خصوص در فصل برداشت انگور رایج است موجب شده که این هتل به عنوان یکی از محبوب ترین ها شناخته گردد. این هتل لوکس در کنار ارائه برترین سرویس ها فضایی عالی را نیز در اختیار شما قرار داده است.

Grand Hotel Timeo Taormina

این هتل لوکس به فاصله بسیار نزدیکی از Taormina یکی از معروف ترین آثار تاریخی باستانی یونان قرار گرفته است. فضای بی نظیر این هتل در کنار مبلمان و تجهیزات تاریخی که در آن قرار داده شده اقامتی فوق العاده را برای گردشگران تور مسافرتی رقم خواهد زد. می توانید در این هتل یک موزه واقعی را مشاهده کنید. از فرش های قدیمی تا تابلوهای نفیس، تمام این ها در کنار چشم انداز ای بی نظیر از دریا و خط ساحلی قرار گرفته اند که شما را هرچه بیشتر به اقامت در این هتل مشتاق نمایند. با اقامت در Timeo Taormina با عمق و زیبایی های فرهنگ ایتالیا و رسم و رسوم خاص این کشور آشنا خواهید شد.

Verdura Resort

اقامت در این هتل همان دلیلی است که گردشگرن را وادار به تور مسافرتی می نماید تا بیش از آنچه برنامه ریزی نموده اند در قسمت جنوب غربی سیسیل بمانند و نتوانند از این منطقه به سادگی دل بنمایند. این هتل فوق العاده برترین سرویس ها را در اختیار شما قرار می دهد می توانید برترین خدمات را در سوئیت شخصی خود تجربه کنید. استخر شخصی، فضایی مدرن و مثال زدنی از دیگر امکانات این هتل است. زمین گلف، برترین رستوران و منوی غذاهای بین الملل و منظره ها تماشای منطقه شما را وادار می نمایند که از تک تک لحظات خود در سیسیل لذت ببرید. این امکان در اختیار شما قرار داده شده که در قالب تور طبیعت گردی سری به اطراف بزنید و از سواحل زیبای سیسیل تماشا کنید. از دیگر امکانات خاص این مجموعه می توان به زمین های تنیس آن اشاره نمود در عین حال فضایی خصوصی از ساحل در اختیار شما قرار گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1400

به "لوکس ترین هتل های سیسیل ، تور مسافرتی به جزیره آتش فشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های سیسیل ، تور مسافرتی به جزیره آتش فشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید