معرفی کلید و پریزهای خاص آسیا الکتریک و ایران الکتریک

به گزارش مجله جغتای، آسیا الکتریک یکی از شرکت های داخلی پیروز در فراوری کلید و پریز است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1359 با عرضه محصولات مختلفی مانند دیمر، میکروسوئیچ، کلیدهای گردان صنعتی و… آغاز و به تدریج آغاز به ساخت کلید و پریز هایی با نام کلید و پریز های آسیا الکتریک کرد. آسیا الکتریک اولین شرکت دارنده گواهینامه ISO 9001 برای فراوری کلید و پریز در ایران است. کلید و پریز آسیا الکتریک در مدل های متنوعی همانند کریستال، الماس، آمیتیس و پارسه به فروش می رسند. بعلاوه هر کدام از این کلید و پریزها در رنگبندی های متفاوتی عرضه می شوند تا بتوان از آنها در هر محیطی استفاده کرد. در ادامه ما برای آشنایی بیشتر مشتریان با محصولات این شرکت، به آنالیز دو مدل از کلید و پریزهای آسیا الکتریک یعنی کلید و پریز های مدل الماس و کلید و پریز های مدل کریستال می پردازیم.

معرفی کلید و پریزهای خاص آسیا الکتریک و ایران الکتریک

آنالیز کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال

یکی دیگر از محصولات با طراحی خاص و متفاوت کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال نام دارد. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال دارای شاسی ظریفی روی بدنه خود است که از طریق آن می توان دستور قطع و وصل مدار را انجام داد. با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فرد، این کلید و پریز به یکی از محصولات پرکاربرد و شیک برای خانه هایی با دکوراسیون داخلی مدرن بدل شده است. بعلاوه کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال مانند سایر محصولات این شرکت با نظر به کاربری های مختلف، در انواع کلید تک پل و دو پل، زنگ بیزر، شاسی راه پله، پریز برق و پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، کلید کراکس، دیمر، پریز آنتن، کلید کولر، تلفن دو منظوره و پاناسونیک دو قلو فراوری و به فروش می رسد.

کلید و پریز های آسیا الکتریک مدل کریستال در رنگ بندی های آنتیک، بژ، سفید طلایی و سفید نقره ای عرضه می شوند و مشتریان قادر خواهند بود تا رنگ بدنه و رنگ زه داخل قاب را با نظر به سلیقه خود انتخاب و شخصی سازی نمایند.

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال به آسانی قابل نصب است و با توجه به سیم کشی ساختمان، در دو نوع روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های دیگر این کلید و پریز می توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره نمود. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال از مکانیزم کوچکتری نسبت به محصولات رقبای خود برخوردار است و به شکل مونتاژ کامل به دست مشتریان می رسد.

معرفی کلید های اهرمی ایران الکتریک

کلید های اهرمی ایران الکتریک از محصولات شیک و متنوع شرکت ایران الکتریک محسوب می گردد. کلید های اهرم دار ایران الکتریک با قاب های مدرن و لوکس در بازار موجود هستند و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود، از آن در نقاط مختلف منزل استفاده نمایند. انواع کلاسیک کلید های اهرمی ایران الکتریک ظاهری نو به خود گرفته اند. ولی با این حال هنوز یادآور انواع کلید و پریز قدیمی هستند. در واقع کلید اهرم دار نو ایران الکتریک محصولی مدرن و لوکس است که در نقاط مختلف هر ساختمانی قابل بهره برداری می باشد. همانطور که ذکر شد، کلید های اهرمی ایران الکتریک از تنوع بالایی برخوردار هستند و در مدل های مختلفی عرضه می شوند. ارس، برلیان، پارما، فلورا و… از مدل های کلید های اهرم دار شرکت ایران الکتریک به شمار می فرایند. در ادامه این مقاله ما به منظور آشنایی بیشتر مشتریان با کلید های اهرم دار شرکت ایران الکتریک، به معرفی کلید های اهرمی ایران الکتریک خواهیم پرداخت و هرکدام را آنالیز خواهیم کرد.

شرکت ایران الکتریک یکی از بزرگترین و پر سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه فراوری و طراحی کلید و پریز است. این شرکت همیشه سعی در ارائه محصولات متنوع و با کیفیت دارد و در این راه به سلیقه مشتریان خود بسیار احترام می گذارد. تنوع کلید و پریز ایران الکتریک حاصل این احترام است. با نظر به این موضوع ما امروزه شاهد انواع و مدل های مختلف محصولات شرکت ایران الکتریک در فروشگاه های اینترنتی و مغازه های الکتریکی هستیم. همانطور که چندین بار ذکر کردیم، کلید های اهرم دار ایران الکتریک در دسته محصولات شیک و منحصر به فرد این شرکت قرار می گیرند. با این حال می توان از کلید های کلاسیک و مدرن اهرمی ایران الکتریک برای زیباسازی دکوراسیون ساختمان، ادارات و سایر محیط ها استفاده کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1135

به "معرفی کلید و پریزهای خاص آسیا الکتریک و ایران الکتریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کلید و پریزهای خاص آسیا الکتریک و ایران الکتریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید