مقاله: برترین پارک های ملی کانادا

به گزارش مجله جغتای، پارک ملی گروس مورن در ساحل نیوفاندلند قرار گرفته و نامش را از بلندترین قله موجود در آن یعنی گروس مورن گرفته است. بیشتر این پارک را رشته کوه های لانگ رنج تشکیل داده است. چه برای تحصیل در کانادا به این کشور آمده باشید یا ویزای توریستی گرفته اید و در حال بازدید از جاذبه های مختلف این کشور هستید، یک دلیل مهم وجود دارد که باید این پارک را در لیست مقصدهایتان در سفر به کانادا قرار دهید و آن دلیل کوهنوردی و طبیعت گردی در این پارک است. در مسیرهایتان نقطه های تماشای منظره بی شمار و منظره هایی نفس گیر و اعجاب انگیز وجود دارند. در طول ماه های تابستانی شما می توانید در تورهای قایق سواری همراه با راهنما شرکت کنید و در آبدره وسترن بروک پوند، از زاویه دیدی منحصربه فرد از دیدن قله های سرسبز احاطه کننده تان لذت ببرید.

مقاله: برترین پارک های ملی کانادا

به احتمال زیاد شناخته شده ترین پارک ملی در تمام کانادا، پارک ملی بنف است. منظره دریاچه لوئیس یکی از شگفت انگیزترین مناظری است که می توانید در کل تور کانادا ببینید. با قایق سواری در داخل این دریاچه می توانید از زاویه دیدی خاص، بیشتر و بیشتر از زیبایی کم نظیر آن لذت ببرید. چه بخواهید اسکی یا کوهنوردی کنید، گلف بازی کنید یا از دیدن حیات وحش خاص کانادا لذت ببرید، پارک ملی بنف برای هر کسی با هر سلیقه ای چیزی برای ارائه دارد.

همان طور که از نامش تعیین است، پارک جزیره پرنس ادوارد در جزیره پرنس ادوارد قرار گرفته است. پارک ملی در ساحل شمالی جزیره قرار گرفته و صخره های ماسه سنگی سرخ رنگی دارد که به دریا رسیده اند و منظره ای شگفت انگیز به طول کیلومترها را در امتداد خط ساحلی خلق نموده اند. شما می توانید روی شن های ساحل استراحت کنید، در آب های دریا شنا کنید یا در گوشه ای از پارک چادر بزنید و شب را در دل طبیعت بمانید. چندین مکان تاریخی و موزه هم در این پارک وجود دارند.

منبع مقاله: برترین پارک های ملی کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 469

به "مقاله: برترین پارک های ملی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین پارک های ملی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید