هشدار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص پیامک های جعلی

به گزارش مجله جغتای، تهران (پانا) - ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره کلاهبرداری به شیوه ارسال پیامک های جعلی با عنوان لینک واریز هزینه، برنده شدن کمک هزینه عتبات و ... هشدار داد.

هشدار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص پیامک های جعلی

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نسبت به دریافت پیامک و یا تماس مبنی بر واریز هزینه سفر و یا برنده شدن کمک هزینه سفر عتبات به زائران دانشگاهی هشدار داد و گفت: هر پیام دریافتی از شماره شخصی به غیر از شماره پیامک ستاد جعلی و به قصد سرقت اطلاعات حساب شماست.

این ستاد از کلیه زائران درخواست کرد که فریب اینگونه کلاهبرداری ها را نخورند و ضمن بی توجهی به محتوای این نوع از پیامک ها،از کلیک کردن روی آدرس های ارسالی و یا دراختیار قرار دادن اطلاعات حساب بانکی خود جدا خودداری کنند.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین گفت که با شماره پیامکی 30004664 و 30000425صرفا به زائران دانشگاهی اطلاع رسانی می نماید و به هیچ عنوان از شماره تلفن های شخصی و یا شماره پیامکی دیگری استفاده نمی نماید.

این ستاد به عموم زائران دانشگاهی توصیه کرد در صورت روبرو با اینگونه پیامک های جعلی،با شماره تلفن های 53-02166950747 تماس و جهت رسیدگی سریع به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1234

به "هشدار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص پیامک های جعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درخصوص پیامک های جعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید