پرونده دوره توجیهی داوران زورخانه ای بسته شد

به گزارش مجله جغتای، با حضور 100 نفر از داوران کشور، مرحله دوم دوره توجیهی داوران ورزش زورخانه ای به صورت مجازی برگزار و پرونده این رویداد ملی بسته شد.

پرونده دوره توجیهی داوران زورخانه ای بسته شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مرحله دوم این دوره آموزشی و رویداد ملی از ورزش زورخانه ای، روز چهارشنبه 25 فروردین ماه امسال از ساعت 14 الی 18 همچون روز گذشته با حضور 50 نفر دیگر از داوران زورخانه ای استان های البرز، سمنان، همدان، تهران، خوزستان، گلستان، فارس، خراسان جنوبی و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید.

آیین نامه مسابقات زورخانه ای، مهارت های فردی و میانداری انفرادی از اصلی ترین مباحثی بود که در این نشست توسط سیدحسن سبزواری (سرمدرس و ناظر دوره) و آقایان محسن عطایی (اصفهان)، حبیب الله سفالیان زاده (کرمانشاه)، کوروش عباسی (مازندران)، مهدی روشتی (گلستان)، مهدی زارعی (همدان) و سیدغلامرضا ترابی (کرمان) از دیگر مدرسان این دوره برای اعضای شرکت کننده در این کارگاه آموزشی جزئیات آن مرور شد.

گفتنی است؛ در انتها این دوره آموزشی توسط مدرسان به پرسش ها و اشکالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون و مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این دوره مجازی حضور یافته و از نزدیک در جریان برگزاری این دوره آموزشی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 791

به "پرونده دوره توجیهی داوران زورخانه ای بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده دوره توجیهی داوران زورخانه ای بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید