چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به مالزی سفر کنیم؟

به گزارش مجله جغتای، تور نوروزی مالزی

واقعیت امر این است که اگر بخواهیم تا بهترین مسیرهای نوروزی برای سفرهای خارجی را معرفی کنیم، بی شک نام کشور مالزی را هم باید ببریم. کشور مالزی از دسته کشورهای پر جاذبه و پر گردشگری است که هم تقریبا در نزدیکی ایران قرار گرفته و هم در بیشتر فصل ها و علی الخصوص فصل زمستان دارای آب و هوای مناسبی برای همه است. البته نباید از زیبایی مالزی در هنگام آغاز فصل بهار به این سادگی ها گذشت. با توجه به این که تا نوروز 98 دیگر زمان زیادی باقی نمانده است، آژانس مسافرتی خبرنگاران اقدام به برگزاری تور نوروزی مالزی کرده است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، آنالیز کنیم که اصلا چرا باید تور نوروزی مالزی خبرنگاران را برای سفر نوروزی انتخاب نمایید.

چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به مالزی سفر کنیم؟

برای رزرو بهترین تورهای نوروزی اینجا را کلیک کنید

تور نوروزی مالزی آژانس خبرنگاران

همانطور که می دانید کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و شهر کوالالامپور نیز پایتخت زیبای این کشور است. این شهر در دامنه های کوهستانی قرار گرفته است و کوه همه اطراف آن به جز قسمت شرقی را فراگرفته است. برای سفر به مالزی همه فصل ها و زمان ها مناسب هستند اما با توجه به نزدیکی به نوروز سال 98، همانطور که قبلا هم ذکر کرده ایم می خواهیم درباره تور نوروزی مالزی برای شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم. آژانس مسافرتی خبرنگاران برای این که اوقات خوبی را برای شما در نوروز سال جاری بسازد، اقدام به برگزاری تورهای متنوع مالزی که عبارتند از: تور کوالالامپور و تور کوالالامپور + سنگاپور.

شما مسافران و مخاطبان عزیز می توانید با استفاده از اطلاعات تورهای نوروزی هر کدام را که بخواهید انتخاب کرده و سفری بسیار عالی و خاطره انگیز را داشته باشید. از جمله مهم ترین خدمات تور نوروزی مالزی آژانس مسافرتی خبرنگاران می توانیم به گشت شهری، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی اشاره نماییم.

از آن جایی که ما در خبرنگاران برای زمان شما بسیار اهمیت قائل هستیم، یکی از مهم ترین دغدغه های آژانس ما انتخاب بهترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی خوب برای سفر به مقصد شما است. به طور مثال بعضی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهد زیرا اگر مثلا شما پرواز شما نیمه شب به به فرودگاه مالزی برسد و شما ساعت 1 بعد از نصفه شب به هتلتان برسید باید هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه هدر رفته برای شما به شمار می رود. یک نکته ای که باید درباره تور نوروزی مالزی بدانید این است که در رابطه با این تور اگر شما کودک زیر 2 سال دارید باید حتما هزینه تور را بابت فرزندتان از کارشناسان فروش ما بپرسید تا برآورد کامل هزینه تور نوروزی مالزی را داشته باشید.

ترانسفرهای خبرنگاران

همانطور که گفتیم تور مالزی آژانس خبرنگاران دارای ترانسفر هستند، ترانسفر فرودگاهی خبرنگاران زمانی که شما به فرودگاه کوآلالامپور رسیدید برای ترانسفر به هتل مقصد شما با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) که منتظر شما است، روبرو خواهید شد تا به همراهی آنها به سمت هتل خود بروید. گفتنی است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند برای شما به قطع متفاوت باشد. ترانسفر تورهای خبرنگاران مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما مسافرین عزیز سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و انواع و اقسام مسائل از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما 15 دقیقه زودتر و یا دیرتر رسیدید، لطفا آرامش خود را حفظ کرده و عینک خوشبینی را بر چشم هایتان بزنید و در کمال خونسردی و با حفظ آرامش منتظر ترانسفر خود بمانید.

همانطور که گفتیم تور مالزی آژانس خبرنگاران بسیار متنوع است و در این 7 شب و 8 روزی که شما در سفر هستید مدت زمان هایی که در شهرهای کوالالامپور و سنگاپور می مانید. این تورها عبارتند از:

  • در تور کوآلالامپور- سنگاپور شما مسافر عزیز 4 شب در کوآلالامپور و 3 شب را در سنگاپور خواهید گذراند.
  • تور کوآلالامپور نیز به این صورت است که شما مسافر عزیز 7 شب و 8 روز را در کوآلالامپور خواهید گذراند.

گفتنی است تمامی جهتهای بین شهری با اتوبوس های گروهی طی می شوند. همچنین درباره تور کوآلالامپور- سنگاپور باید این را بدانید که شب آخر به کوآلالامپور بازخواهید گشت زیرا، شما قرار است به سمت ایران پرواز داشته باشید.

شرایط تور نوروزی مالزی آژانس خبرنگاران

شما برای سفر نوروزی به مالزی تنها ضروری است که بلیط و هتل خود را رزرو کنید و الباقی تمام کارهای دیگر را طبق تعهدمان به راحتی و آسایش شما را به خبرنگاران بسپارید.

شما در طی آماده سازی مقدمات این سفر تنها باید بلیط هواپیما و هتل مقصد خود را خریداری کرده و بعد از آن در زمان سفرتان آماده سفر به مالزی باشید. باید این جا به شما بگوییم که خیالتان هم بابت ویزا و ترانسفر راحت باشید. یادتان باشد که برای سفر به مالزی نیازی به گذراندن مراحل سخت برای دریافت ویزا ندارید. ضمناً، پرواز ایران به مقصد کوآلالامپور توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می گردد.

از آن جایی که این روزها فضای مجازی و اینترنت، حلال بسیاری از مسائل و جوابگوی بسیاری از سوالات است؛ ممکن است شما تنها با یک جستجوی ساده فکر کنید که پاسخ خود را دریافت کرده اید اما این را به خاطر داشته باشید که شما می توانید اگر سوالی را درباره مالزی و یا مختصات مختلف و جاذبه های آن داشته باشید را یا از مجله گردشگری خبرنگاران دریافت نمایید و یا به صورت 24 ساعته با تلفن 8540 تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شما باید به دنبال ترانسفرهای خبرنگاران با پرچم ایران اسکای گروپ باشید. البته می توانید تا با استفاده از پرچم همان ترانسفری که در زیر واچر هتل شما نوشته شده است، بگردید تا به همراهی آن ها به هتل محل اقامتتان بروید.

هتل هایی که برای تور مالزی خبرنگاران انتخاب شده اند نیز 4 الی 5 ستاره آماده ارائه خدمات به شما مسافران عزیز هستند.

گشت شهری در کوآلالامپور

دیگر به نظر می رسد که وقت آن شده است که باید به فکر گشت و گذار باشید تا سفری فوق العاده را برای خود رقم بزنید. یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به هر مقصدی گشت های شهری در تور مالزی آژانس خبرنگاران که به مدت 7 شب برگزار می گردد، شما می توانید تا توسط ترانسفرهای زمینی به دیگر مقاصد گردشگری مختلف بروید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که در تمامی این جهت ها حتما راهنمای سفر فارسی زبان همراه شما خواهد بود.

فهرست جاذبه های دیدنی کوآلالامپور

  • باغ دریاچه کوالالامپور | Perdana Botanical Gardens
  • مسجد جامیک | masjid jamik
  • موزه ملی مالزی | National Museum kuala lumpur
  • میدان مردکا | Merdeka Square
  • برج های دوقلوی پتروناس | Petronas

به منظور اطلاعات کامل و جامع تر در خصوص سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به شهر کوآلالامپور را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.

گشت شهری در سنگاپور

در تور نوروزی مالزی آژانس مسافرتی خبرنگاران به مقصد کوآلالامپور-سنگاپور شما 2 گشت نیم روزی به همراه ناهار را خواهید داشت و در بقیه روزها و ساعت هایی که در این دو شهر هستید نیز می توانید به انتخاب خود گشت های مختلفی که توسط راهنماهای تورها ارائه می گردد را خریداری کنید. حتی می توانید تا بدون راهنما به گشت و گذار بروید که البته ما این کار را توصیه نمی کنیم زیرا امکان بروز مشکل برایتان به وجود خواهد آمد.

فهرست جاذبه های دیدنی سنگاپور

  • جنگل ابر | Gardens by the Bay
  • موزه و سیاه چال چانگی | The چانگی Museum
  • محله چینی ها | چاینا تاون
  • آکواریوم اس ای اِی | E.A Aquarium
  • یونیورسال استودیو سنگاپور | Universal Studios سنگاپور
  • باغ وحش سنگاپور | سنگاپور Zoo
  • سنگاپور فلایر | سنگاپور Flyer
  • باغ گیاه شناسی سنگاپور |سنگاپور Botanic Gardens
  • تئاتر اسپلاناد | Esplanade Theatres

به منظور اطلاعات کامل و جامع تر در خصوص سفر به این شهر می توانید راهنمای سفر به شهر سنگاپور در مالزی را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.

گنتینگ هایلند

از گنتینگ هایلند مالزی به عنوان نخستین و بهترین تفرجگاه در مالزی نام می برند. اوقات فراغتی کوهستان و به سبک کالیفرنیایی را منتها در آسیا و کوالالامپور بگذرانید. اینجا بزرگترین هتل دنیا قرار داشته که در سال 2006 حتی در کتاب رکوردهای دنیای گینس به ثبت رسد. این شهرک مشهور سرگرم کننده، با افراد محلی و ماجراجویان آخر هفته ای که از سنگاپور به این شهرک می آیند پر شده و بهترین وسیله ها را برای شور و هیجان فراهم می نماید. با توجه به هتل های جهانگردی، همچنین بهترین اقامت را در بالای این کوه ها می توانید داشته باشید.

جدای از این، بناهای تاریخی و عبادتگاهی برای بازدید جهانگرد ها و گردشگران دیده می گردد. در ادامه تمام مرکز تفریحی و انواع فعالیت های پر هیجانی که در گنتینگ هایلند مالزی می توانید داشته باشید را معرفی می کنیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 177

به "چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به مالزی سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به مالزی سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید