یکی دیگر از دیدار کنندگان با ترامپ به کرونا مبتلا شد

به گزارش مجله جغتای، رسانه های آمریکا گزارش داده اند یکی دیگر از افرادی که در عمارت مارالاگو با رئیس جمهور این کشور دیدار نموده به کرونا مبتلا شده است.

یکی دیگر از دیدار کنندگان با ترامپ به کرونا مبتلا شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یک روزنامه آمریکایی بامداد شنبه (به وقت تهران) گزارش داده نفر دیگری که هفته گذشته در عمارت مارالاگو با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیدار نموده بود به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.

روزنامه واشنگتن پست به استناد ایمیل هایی که مقام های حزب جمهوری خواه برای سایر میهمانان حاضر در آن جلسه گزارش داده نوشته فرد دومی که در مارالاگو با ترامپ دیدار نموده بود نیز به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته این فرد در جلسه ای که یکشنبه هفته گذشته در تفرجگاه مارالاگو در ایالت فلوریدا برگزار شده حضور داشته است.

قبل از این گزارش شده بود ترامپ شنبه هفته گذشته هم در همین عمارت با یکی از دستیاران رئیس جمهور برزیل دیدار نموده بود که بعداً گزارش شد به کرونا مبتلا شده است.

رسانه های آمریکا هنوز اشاره ای به نام این فرد دوم که با ترامپ دیدار نموده ننموده اند.

از طرف دیگر، حدس های زیادی درباره احتمال ابتلای ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل به این بیماری مطرح شده است. او هم شنبه هفته گذشته با ترامپ دیدار کرد و با او دست داده بود.

شبکه خبری فاکس نیوز آدینه گزارش داد بعد از انتشار گزارش هایی درباره ابتلای رئیس جمهور برزیل به کرونا جلسه ای اضطراری در کاخ سفید برای مشخص احتمال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا تشکیل شده است.

پیش از این رویترز گزارش داده بود تست ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل برای مشخص ابتلا به کرونا مثبت بوده است. فاکس نیوز هم این خبر را تأیید نموده است.

با وجود این، رئیس جمهور برزیل ساعاتی بعد این گزارش ها را تکذیب کرد و مدعی شد که نتیجه این تست منفی بوده است.

شبکه خبری سی ان ان هم گزارش داده علی رغم آنکه رئیس جمهور برزیل ابتلای خود به کرونا را تکذیب نموده محاسبات در کاخ سفید برای دریافت تست ابتلا به کرونا از ترامپ در حال تغییر است و بعضی مقام های کاخ سفید معتقدند برای جلوگیری از گسترش این ویروس کرونا در میان دستیاران ترامپ او باید تست بدهد.

ترامپ در کنفرانس خبری آدینه شب گفت که به زودی برای آنالیز اینکه آیا این بیماری را گرفته یا نه آزمایش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 84

به "یکی دیگر از دیدار کنندگان با ترامپ به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی دیگر از دیدار کنندگان با ترامپ به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید