یک شرکت آمریکایی ادعا کرد: کیت خانگی کرونا به زودی از راه می رسد

به گزارش مجله جغتای، یک شرکت نوپا در آمریکا مدعی است با توجه به کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا در این کشور به زودی انجام آزمایش مستقیم خانگی ویروس مذکور را ممکن می نماید.

یک شرکت آمریکایی ادعا کرد: کیت خانگی کرونا به زودی از راه می رسد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت Everlywell اعلام نموده که از 23 مارس یعنی پس فردا قادر به فروش 30 هزار کیت آزمایش به صورت آنلاین خواهد بود. هزینه خرید این کیت ها و نیز ارسال و دریافت نتیجه 135 دلار است.

افراد قبل از خرید و انجام آزمایش های آنلاین باید به بعضی سوالات به صورت آنلاین پاسخ دهند تا این کار به صورت دقیق تری صورت بگیرد. نتیجه هر آزمایش هم به صورت آنلاین در دسترس قرار می گیرد و البته تحویل هر نتیجه نیز 48 ساعت به طول می انجامد.

افرادی که نتیجه آزمایش آن ها مثبت باشد، به طور مجازی و بدون احتیاج به مراجعه حضوری به طور رایگان به پزشکی متصل می شوند تا دستورالعمل های درمانی را دریافت نمایند.

شرکت ارائه دهنده این خدمات می گوید برای افزایش کیفیت با تعداد زیادی پزشک متخصص و آزمایشگاه در ارتباط است و امیدوار است از این طریق بتواند کمبود ها در این زمینه را رفع کند.

نکته جالب این است که مقامات آمریکایی نه تنها در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اطلاعات دقیقی ندارند، بلکه حتی در خصوص تعداد افرادی که در آمریکا آزمایش کرونا را انجام داده اند نیز آمار کاملی ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 103

به "یک شرکت آمریکایی ادعا کرد: کیت خانگی کرونا به زودی از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت آمریکایی ادعا کرد: کیت خانگی کرونا به زودی از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید