آشنایی با مجموعه عطری، آرایشی سفیر

به گزارش مجله جغتای، سفیر به عنوان اولین مجموعه در حوزه محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی شناخته می گردد که به صورت سلف سرویس محصولات را ارائه می دهد.

آشنایی با مجموعه عطری، آرایشی سفیر

مجموعه سفیر فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و در طول فعالیت خود شعب بسیاری را در تهران و سایر شهرهای کشور تاسیس کرد. در طی این سال ها سفیر همیشه به عرضه محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی معتبر از برندهای مطرح جهان مشغول بوده و پیروز شده تا نمایندگی بسیاری از برندها را به دست آورد.

مجموعه سفیر از ابتدا فروش محصولات عطری آرایشی را با سبکی متفاوت آغاز کرد. سفیر به عنوان اولین مجموعه در این حوزه شناخته می گردد که به صورت سلف سرویس محصولات را ارائه می دهد. تا پیش از این، در تمام فروشگاه ها عطر و لوازم آرایشی به وسیله فروشنده در اختیار مشتری قرار می گرفت؛ اما در فروشگاه های زنجیره ای سفیر مشتری می توانست به راحتی در فروشگاه قدم بزند و محصولات برندهای مختلف را تست کند. این حس نزدیکی با محصولات و بعلاوه حضور برندهای باکیفیت جهان در شعب این مجموعه، موجب رضایت خاطر مشتریان و در نتیجه محبوبیت برند سفیر شد.

سفیر در وب سایت این مجموعه به آدرس www.safirstores.com اقدام به فروش محصولات به صورت آنلاین کرد. این سایت در ابتدا با فروش بعضی کالاها کار خود را آغاز کرد و رفته رفته فعالیت خود را توسعه داد. امروز انواع عطر، محصولات آرایشی و بهداشتی در این سایت عرضه می گردد که در جشنواره های مختلف بیشتر کالاها با تخفیف های واقعی ارائه می شوند. درسایت سفیرمحصولاتی از برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد تا تمام اقشار جامعه بتوانند احتیاج خود را مرتفع سازند.

آشنایی با بعضی شعب سفیر در تهران

در این بخش به معرفی بعضی از شعب سفیر می پردازیم. با توجه به جمعیت زیاد کلان شهر تهران، طبیعی است که بیشتر شعبه های این فروشگاه زنجیره ای در شهر تهران است. سفیر در شهر تهران 15 شعبه دارد که در منطقه ها مختلف افتتاح شده اند. دیگر شعب سفیر در شهرهایی همانند اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، ایزدشهر، قم و کیش واقع شده اند.

گلستان

این شعبه در پاساژ گلستان در شهرک غرب تاسیس شده است. مرکز خرید گلستان در خیابان ایران زمین و رو به روی مرکز خرید ایران زمین واقع شده است. سرویس دهی این مرکز به مراجعه نمایندگان همه روزه از ساعت 10 تا 22 است. این فروشگاه محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی را پوشش می دهد.

اپال

فروشگاه سفیر اپال یکی از بزرگترین شعب است که در غرب تهران و در پاساژ اپال واقع شده است. برای دسترسی به این فروشگاه فقط کافی است که به ورودی اصلی پاساژ در طبقه همکف مراجعه کنید. این مجموعه در خیابان کوهستان سعادت آباد و بعد از میدان کتاب تاسیس شده است.

بام لند

اگر از اهالی تهران باشید یا به تهران گردی علاقه داشته باشید حتما نام بام لند را شنیده اید. مرکز خرید بام لند در نزدیکی دریاچه چیتگر یکی از اصلی ترین جاذبه های تفریحی غرب تهران است که برای تمام سنین و به خصوص جوانان امکانات مختلفی را فراهم نموده است. فروشگاه سفیر در این مرکز شعبه بام لند خود را افتتاح نموده تا علاقه مندان بتوانند محصولات عطری، آرایشی و بهداشتی خود را در این مرکز نیز تامین نمایند. برای مراجعه به این فروشگاه کافی است که حوالی دریاچه چیتگر به میدان موج و بلوار موج مراجعه کنید تا مرکز خرید بام لند را به راحتی پیدا کنید.

فرشته

خیابان ولیعصر یکی از خاطره انگیزترین خیابان های تهران و ایران است که حتی معروفیتی بین المللی دارد. این فروشگاه سفیر در محدوده فرشته قرار گرفته و هنگام گذر از خیابان ولیعصر آن را مشاهده خواهید کرد.

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در سال های اخیر به یکی از مشهورترین مراکز تهران بدل شده است. این مجموعه در طبقات مختلف طراحی شده و پذیرای بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی است. سفیر در طبقه دوم مرکز خرید پالادیوم نیز شعبه دارد. پالادیوم در محدوده زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است.

عرش

حتما نام مرکز خرید عرش آجودانیه در خیابان سباری را شنیده اید. این مجموعه که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده در سال های اخیر توانسته معروفیت زیادی در شمال تهران به دست آورد. اگر ساکن محدوده های شمالی تهران هستید یا گذرتان به این خیابان افتاد، می توانید برایخرید عطر اصل، لوازم آرایشی و بهداشتی به این شعبه مراجعه کنید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، برای دریافت فهرست تمام شعب سفیر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

نمایندگی های رسمی سفیر

سفیر طی سال های فعالیت خود نمایندگی های معتبری همانند لانکوم، دیور، کلارنس، بای تری، ایو سن لوران، مورسک، اتکینسونز، جورجیو آرمانی، دیزل، موگلر و بسیاری از دیگر برندها را اخذ کرد و با ارائه محصولات اورجینال در سراسر کشور، گامی موثر در جلب رضایت خریداران برداشت.

عرضه عطرهای بازیگران

مجموعه سفیر در راستای حمایت از فراوری داخلی، برای اولین بار در ایران عطر لیلا حاتمی و عطر نوید محمدزاده را در فروشگاه های خود عرضه کرد. پخش این محصولات پس از فراوری به سفیر واگذار شد و به صورت گسترده در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه اینترنتی این مجموعه به دست مشتریان رسید.

فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

از همان ابتدای کار، فروشگاه سفیر هم زمان با عرضه عطرهای اصل، اقدام به فروش انواعلوازم آرایشینیز کرد. به همین دلیل، طبق رویه ای که برای عطرها در نظر گرفته شده بود، تدابیر لازمه اندیشیده شد تا محصولات آرایشی و بهداشتی نیز از برندهای باکیفیت و مطرح جهان به صورت اورجینال تهیه شده و در جامعه عرضه گردد.

باشگاه مشتریان سفیر

سفیر برای خدمت رسانی بهتر و ارائه تخفیف های فردی و گروهی، قرعه کشی ها، اهدای جوایز مختلف و بعلاوه اطلاع رسانی در خصوص برنامه های متنوع، اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان کرد. هر خریدار با اولین خرید از فروشگاه های فیزیکی یا سایت سفیر عضو این باشگاه می گردد. مشتریان با توجه به وفاداری خود، رفته رفته از اشتراک اولیه که اشتراک آبی نام دارد، به اشتراک نقره ای و سپس طلایی می رسند. افرادی که اشتراک طلایی را به دست می آورند، پس از هر خرید 10 درصد از مبلغ را در کارت اشتراک خود به صورت اعتبار ذخیره می نمایند، تا در خرید بعدی به عنوان تخفیف از آن استفاده نمایند.

منبع: کجارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1224

به "آشنایی با مجموعه عطری، آرایشی سفیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مجموعه عطری، آرایشی سفیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید