جشنواره خرید دبی 2019 (تور ارزان دبی)

به گزارش مجله جغتای، چه زمانی به دبی سفر کنیم تا بتوانیم اجناس را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت بخریم؟ این سوالی است که بسیاری از شما عزیزان از ما پرسیده اید و تمایل دارید پیش از خرید تورهای دبی در رابطه با زمان مناسب خرید در این شهر بیشتر بدانید، به همین دلیل در رابطه با زمان فستیوال خرید دبی و آنچه در آن رخ می دهد برایتان خواهیم گفت. می دانید که مراکز خرید دبی در جهان مشهور هستند به گونه ای که دبی مال همیشه به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان شناخته می گردد، پس در ادامه همراهمان باشید.

جشنواره خرید دبی 2019 (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

جشنواره خرید دبی چیست؟

همه می دانیم که در چند سال گذشته مقامات دبی تلاشهای بسیاری در راستای بهبود صنعت گردشگری خود انجام داده اند؛ یکی از برنامه های آنان برای جذب گردشگری به این شهر، برگزاری جشنواره یا فستیوال خرید (DSF) است. این جشنواره هر سال برپا می شود و در حدود 1 ماه ادامه می یابد. در این زمان فروشگاه های موجود در مراکز خرید بزرگ و یا حتی گاهی مغازه های محلی، اجناسشان را با قیمتی پایین تر از حالت معمول به فروش می رسانند، به همین دلیل گردشگران بسیاری به دبی می روند تا خریدهایشان را انجام بدهند.

در کنار حراجی های دبی، در طی این فستیوال برنامه های مفرحی نیز برگزار می شوند برای مثال قرعه کشی هایی بین مراجعان انجام می دهند و جوایز نفیسی چون اتومبیل از جنس طلا به آنها اهدا می کنند. بعلاوه آتش بازی هایی ترتیب داده می شود که وجودشان شب های دبی را رنگین و شاد می کنند.

از دیگر برنامه هایی که اغلب در فستیوال خرید دبی شاهد آن هستیم، می توان به کارناوالهای نمایشی اشاره نمود که با پایکوبی و آواز و موسیقی خیابانهای دبی را به آمفی تئاتری وسیع بدل می کنند. بد نیست بدانید که ایده برگزاری فستیوال خرید دبی در سال 1996 مطرح شد و این فستیوال برای نخستین بار در شانزدهم ماه فوریه همان سال اجرایی شد. دستور اجرای این فستیوال به وسیله شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (نخست وزیر و نایب رییس امارات متحده عربی و حاکم دبی) صادر گشت و در آن سال 45 روز ادامه داشت.

در سال 2018 میلادی نیز فستیوال خرید دبی از تاریخ 26 دسامبر 2017 تا 28 ژانویه 2019 (5 دی 1396 تا 8 بهمن 96) اجرا شد و توانست گردشگر های زیادی را به سمت خود بکشاند.

تاریخ فستیوال خرید دبی 2019

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد سفر به دبی را دارید و به خرید هم علاقه مند هستید، حتما در زمان جشنواره خرید دبی به این شهر سفر کنید تا بتوانید هم اجناس مورد نظرتان را با قیمت مناسب تهیه کنید و هم از برنامه های رفاهی رایگان شهر دبی استفاده نمایید. این زمان برای بازدید از برج خلیفه نیز توصیه می شود.

در امسال فستیوال خرید دبی در تاریخ26 دسامبر 2018 تا 2 فوریه 2019 (مصادف با 5 دی تا 13 بهمن) برگزار خواهد شد و محتمل است پس از سرانجام این زمان، تمدید شود. در سال گذشته این فستیوال 6 هفته ادامه داشت و 700 برند معتبر در آن فعالیت کردند و 3200 فرودشگاه در این فستیوال اجناسشان را عرضه نمودند.

نکات مهم درباره جشنواره خرید دبی 2019

پیش از حضور در جشنواره خرید دبی به نکات زیر توجه کنید تا برنامه ای را از دست ندهید:

1-در فستیوال خرید دبی چهارشنبه خرید کن

شاید تصور کنید که طی فستیوال خرید دبی، تعطیلات آخر هفته برای خرید مناسب تر است اما این تصور درست نیست زیرا چهارشنبه ها برترین زمان برای خرید می باشد و شبهای چهارشنبه از ساعت 18:00 تا 24:00 حراجهای موجود در فستیوال دبی چند برابر می شود. اماکنی مانند اوتلت ویلیج، دبی مال، امارات مال، دبی فستیوال سیتی مال برترین مراکز خرید برای گشت و گذار شبانه و خرید در دبی هستند. برای خرید پوشاک و یا لوازم آرایشی و بهداشتی با برترین قیمت در دبی، شک نکنید که شبهای چهارشنبه در طی فستیوال دبی برترین زمان برای خرید می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اندازه دقیق حراجهای شبهای چهارشنبه در دبی با شماره 043173999 تماس بگیرید.

2- از بومیان و بازارهای روباز خرید کن

مارکت اُتی بی Market OTB مرکزی در دبی است که در آن نمایشگاه های روباز برپا می شوند. در این مرکز می توانید از بومیان کالاهای مورد نظرتان را تهیه کنید. به محوطه این بازار برج پارک گفته می شود. این مکان برای خرید آثار هنری و وسایل تزئینی مناسب است و می توانید با خرید چند جنس تزئینی حس و حال متفاوتی به خانه و محیط کار خود ببخشید.

اغلب در طی فستیوال خرید دبی موسیقی و پایکوبی و آواز نیز وجود دارد و فضای خوبی برای آشنایی با فرهنگ مردم ساکن در دبی می باشد. توصیه می کنیم که اگر از او تی بی دیدن کردید از غذاها و خوراکی های محلی بچشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازار روباز و حراجهای آن می توانید با شماره 045672030 تماس حاصل فرمایید.

نقشه بازار OTB دبی

3- شبهای زمستانی دبی را از دست نده

دبی به سرگرمیات شبانه در شبهای زمستانی معروف است، از آنجایی که فستیوال خرید دبی نیز در همین ایام برگزار می شود، پیشنهاد می کنیم که شبهای زمستانی در دبی قدم بزنید و دیدنگر برنامه های شاد شبانه باشید. اگر دوست دارید که آتش بازی را دیدن کنید، حتما روزهای آخر هفته در ایام فستیوال خرید دبی به گلوبال ویلیج دبی Global Village Dubai سر بزنید.

ساحل جی بی آر JBR نیز مکان ایده آلی برای سرگرمی در شبهای زمستانی دبی و خرید است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 043173999 تماس بگیرید.

4- در قرعه کشی های دبی شرکت کن

در دبی همیشه طی فستیوال خرید، قرعه کشی هایی با جوایز نفیس برگزار می شود. در این قرعه کشی ها شانس برنده شدن پول نقد یا کالاهای گران قیمت را خواهید داشت. برای مثال در سال گذشته یک دستگاه اتومبیل Infiniti QX50 و یا 150,000 درهم نقد و مبالغ کمتری را داشتند. از دیگر جوایزی که تا به حال در این فستیوالهای خرید اهدا شده می توان به اتومبیل هایی همانند Sedan، Sentra،KICKS، Altima،X-Trail،Pathfinder a و Patrol و هدایای نقدی 20000، 100000، 150000 و 500000 درهمی اشاره نمود.

برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چگونگی برگزاری قرعه کشی های دبی و جوایز امسال با شماره تلفن 043484351 تماس بگیرید.

5- از چراغانی های دبی لذت ببر

شهر دبی در طی مدت فستیوال خرید با چراغانی های متعدد مزین و زیباسازی می شود. حاکم دبی در کتابی با عنوان بازتاب شادی و مثبت نگری Reflections on Happiness & Positivity هدف از برگزاری فستیوال خرید و چراغانی شهر را نشان دادن شادی و مثبت بودن مردم دبی به گردشگران توصیف نموده است. اهداف دیگری هم در این کتاب برشمرده شده مانند به اشتراک گذاشتن پیشرفت دبی با دیگران و آموزش عمومی. با این تفاصیل پیشنهاد می کنیم که گردش در طی شبها در دبی را از دست ندهید.

آدرس دقیق جشنواره خرید دبی

از دیگر سوالات متداولی که از ما شده این است که جشنواره خرید دبی دقیقا در کجا برگزار می شود و به عبارت دیگر آدرس جشنواره خرید دبی کجاست؟ باید بگوییم که جشنواره خرید دبی، جشنی سراسری است و در تمامی منطقه ها شهر دبی برپا می شود. فروشندگان محلی دبی نیز در این فستیوال شرکت می کنند تا از تعداد بالای گردشگران خارجی که به سمت دبی روانه می شوند، استفاده کنند. مطمئن باشید که در طی این جشنواره تمامی مراکز خرید و فروشگاه ها تخفیفاتی را برای گردشگران در نظر می گیرند.

تور جشنواره خرید دبی

خبرنگاران به عنوان بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی، همیشه تورهای مختلفی را به مقصد دبی در اختیار مسافران قرار می دهد. اگر علاقه مند به شرکت در فستیوال خرید دبی هستید، حدود یک ماه پیش از سفر خود به خبرنگاران مراجعه نموده و از منوی سایت به بخش تورهای دبی سر بزنید. منتظر شما هستیم.

سخن خبرنگاران

آیا تا به حال به دبی سفر نموده اید؟ آیا از جشنواره خرید دبی خبر داشتید؟ به نظر شما برترین زمان خرید در تهران چه زمانی است؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: فاینداتور
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1384

به "جشنواره خرید دبی 2019 (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره خرید دبی 2019 (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید