آلگری: اگر به آتالانتا می باختیم خیلی حسرت می خوردم، هنوز هم می گویم اینتر قهرمان می گردد

به گزارش مجله جغتای، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از یک امتیازی که مردانش در آخرین ثانیه های بازی خارج از خانه برابر آتلانتا کسب کردند راضی است.

آلگری: اگر به آتالانتا می باختیم خیلی حسرت می خوردم، هنوز هم می گویم اینتر قهرمان می گردد

به گزارش خبرنگاران، 381 دقیقه کلین شیت تیم فوتبال یوونتوس به دست آتالانتا خاتمه یافت اما با این وجود ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر ناراحت نبود چرا که تیمش از شکست در خانه رقیب مستقیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گریخت. این اتفاق در شبی رخ داد که آتالانتا با گل تماشایی روسلان مالینوفسکی در دقیقه 74 پیش افتاد و تا وقت های تلف شده نیمه دوم هم 3 امتیاز را از آن خود نموده بود اما یوونتوس با گلزنی دانیلو اجازه نداد همه امتیازات به میزبان تعلق پیدا کند. با این نتیجه یوونتوس بالاتر از آتالانتایی که یک بازی کمتر انجام داده، در جایگاه چهارم جدول ماند.

آلگری در خاتمه بازی به شبکه DAZN گفت: با وجود عملکرد خوبی که داشتیم اگر بازی را می باختیم واقعاً حسرت می خوردم. ما در زدن ضربات خاتمهی مان مرتکب اشتباهاتی شدیم. سه دقیقه خاتمهی نیمه اول عملکرد تیم ما واقعآً وحشتناک بود. خیلی راحت توپ را لو دادیم و دلیخت دو بار خودش را در راستا توپ انداخت. در نیمه دوم بهتر شدیم اما درست در همان مقطعی از بازی که قرار بود گل بزنیم در نتیجه یک پاس اشتباه به آتالانتا فرصتی برای ضدحمله دادیم که مالینوفسکی هم به خوبی از آن توانست یک ضربه ایستگاه بگیرد. گل او خارق العاده بود اما دانیلو هم گل تساوی را فوق العاده زد.

آلگری یک بار دیگر مثلث هجومی دوشان ولاهوویچ، آلوارو موراتا و پائولو دیبالا را در ترکیب اصلی قرار داد. او در این خصوص هم گفت: مک کنی در خط میانی فضاهای زیادی را برای دیبالا و موراتا باز می کرد. بازیکنان ما مثلث های خوبی برای پاسکاری توپ بین خودشان می ساختند و اولین موقعیت به وسیله مک کنی و دیبالا ایجاد شد اما در آن مقطع از بازی نفرات ما بیش از مقدار در یک منطقه از بازی تجمع نموده بودند و این باعث شد توپ به درستی در سراسر زمین پخش نگردد. آتالانتا تیمی بسیار هجومی است. به همین علت ما مجبور بودیم توپ را خیلی سریع بچرخانیم تا آن را پشت سر بازیکنان شان بیندازیم. در کل بازی هیجان انگیزی بود. ما داشتیم می باختیم اما ریسک کردیم و یک امتیاز مهم گرفتیم. برای بردن مسابقه آمده بودیم اما می دانستیم که آتالانتا تیمی قدرتمند است. به همین علت راضی هستیم که فرایند شکست ناپذیری مان ادامه پیدا کرد.

سرمربی بانوی پیر قبل از بازی گفته بود که یوونتوس جایی در کورس قهرمانی سری A ندارد. با این تساوی اما حالا فاصله یووه با میلان صدرنشین حتی بیش از پیش شد. آلگری در این بار هم گفت: اینکه ما این فصل قهرمان نمی گردد، پیش از این هم رسمی شده بود. سه تیم جلوتر از ما هستند که کلی فاصله گرفته اند. ما فقط باید حواس مان به ارتقای عملکرد خودمان باشد به خصوص در زدن ضربات آخر که احتیاج به پیشرفت داریم.

آلگری در خاتمه پیش بینی خود را درباره سرنوشت فصل جاری سری A گفت. او مطرح کرد: من فکر می کنم در این 10 ، 12 سال اخیر تنها باری که تیم دارای برترین خط دفاعی برنده اسکودتو نشد، یکی دو فصل پیش بود که تیم مائوریتزیو ساری (یوونتوس) این کار را انجام داد. من در ابتدای فصل جاری و در ماه سپتامبر گفتم که اینتر قهرمان خواهد شد و هنوز هم احساس می کنم که آنها قویترین تیم لیگ هستند. البته قصد بی احترامی به میلان و ناپولی را ندارم. در حال حاضر اینتر از یوونتوس قویتر است. ما در ابتدای فصل کلی امتیاز از دست دادیم. اگر فقط 4 امتیاز بیشتر از امتیازات فعلی مان می داشتیم، کورس قهرمانی جالب می شد اما ما چنین شانسی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1220

به "آلگری: اگر به آتالانتا می باختیم خیلی حسرت می خوردم، هنوز هم می گویم اینتر قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: اگر به آتالانتا می باختیم خیلی حسرت می خوردم، هنوز هم می گویم اینتر قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید