آنچلوتی: مقابل بارسلونا عالی بودیم، می توانستیم بیشتر گل بزنیم

به گزارش مجله جغتای، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره پیروزی تیمش برابر بارسلونا توضیحاتی را بیان نمود.

آنچلوتی: مقابل بارسلونا عالی بودیم، می توانستیم بیشتر گل بزنیم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر بارسلونا در نشست خبری پس از بازی گفت: الکلاسیکو مهم ترین بازی است، اما متاسفانه این برد خوب 3 امتیاز بیشتر ندارد. مقابل بارسلونا نمایش هوشمندانه ای ارائه کردیم. در دفاع عالی بودیم و در ضد حملات هم خطرناک عمل کردیم. از ابتدا برنامه ما همین بود. هرچند معتقدم وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، می توانستیم بهتر کار کنیم. ما تیمی منسجم هستیم و این انسجام را در بازی با بارسلونا نشان دادیم. رئال مادرید به طور ذاتی تیم باکیفیتی است و کوشش کردیم تا به برترین فرم برسیم. از عملکرد و تعهد بازیکنانم کاملا راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت: 2 مدافع امشب گلزنی کردند و این نشان می دهد که حتی مدافعان ما نیز شم گلزنی بالایی دارند و به خوبی در کار های هجومی شرکت می نمایند. در کار های دفاعی عملکرد ما رضایت بخش بود و در تمام زمین به خوبی حریف را پرس کردیم. می توانستیم گل های دیگری هم بزنیم، اما نشد. خوب دفاع کردن یک امتیاز بزرگ است.

او درباره صحبت با کومان گفت: کار مربیان سخت است و باید رو به جلو حرکت کنیم. دوست ندارم در مورد عملکرد تیم های رقیب و همکارانم اظهارنظر کنم. بارسلونا با توپ خیلی خوب کار می کرد و معتقدم این تیم یکی از شانس های قهرمانی است.

آنچلوتی در مورد گلی که آلابا به ثمر رساند گفت: گلی که او به ثمر رساند یک گل معمولی نبود. همه ما از کیفیت بالای آلابا مطلع هستیم.

او در واکنش به مصدومیت کورتوا مطرح کرد: او از ناحیه زانو درد داشت و فکر کردم مصدومیتش جدی است، اما توانست به بازی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید

  • بارسلونا یک - رئال مادرید 2/ کاتالان ها بدون مسی حرفی برای گفتن نداشتند

سرمربی رئال مادرید درباره اهداف تیمش در فصل جاری گفت: می توانیم برای قهرمانی در تمام جام ها رقابت کنیم. امشب برابر تیم بزرگی بازی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. در مقاطعی تحت فشار هم بودیم، اما هرگز کنترل بازی را از دست ندادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1062

به "آنچلوتی: مقابل بارسلونا عالی بودیم، می توانستیم بیشتر گل بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: مقابل بارسلونا عالی بودیم، می توانستیم بیشتر گل بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید