اختلافات مسئولان نفت مسجدسلیمان به تیم ضربه می زند

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان، گفت: بعد از بازی سختی که مقابل سپاهان داشتیم سعی کردیم به بازیکنانمان هشدار بدهیم که بازی با مس رفسنجان فرق می نماید زیرا می دانستیم مس یک تیم متحد است که می خواهد به هر طریقی که شده تیم ما را شکست دهد.

اختلافات مسئولان نفت مسجدسلیمان به تیم ضربه می زند

وی اضافه کرد: مس، تیم خوب، پر مهره و با امکانات خوب است و کادر خوبی دارند ما بررسی خوبی از این تیم داشتیم و می دانستیم در این بازی ضربات ایستگاهی مشخص نماینده است و به بازیکنانمان هم هشدار داده بودیم که تیم حریف دو ایستگاهی زن قهار دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه در نیمه اول روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و همین نیز گره بازی را برای مس باز کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان نمود: در نیمه دوم قصد جبران نتیجه و استفاده از عنصرهای هجومی تیم را داشتیم اما نفراتی که وارد زمین کردیم نتوانستند در فرایند کار تغییری ایجاد نمایند و در ضد حمله نیز گل دوم را دریافت کردیم.

حسینی با بیان اینکه این شکست از شایستگی بازیکنانم کم نمی نماید زیرا بسیار زحمت کشیدند، اظهار کرد: واقعیت قضیه این است که ما مسائل بسیاری داریم. کمی درگیری مدیریتی در تیم ما هست که واقعاً به تیم ما ضربه می زند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: امیرحسین باقرپور را از فولاد گرفته ایم اما سه هفته است که قرارداد این باریکن ثیت نشده است. 2 -3 بازیکن ما مصدوم شدند و کمبود بازیکن داریم اما بازیکنی که گرفتیم هنوز قراردادش ثبت نشده است.

حسینی در ادامه سخنان خود گفت: شب گذشته ساعت 20 به فرودگاه کرمان رسیدیم و یک ساعت و 45 دقیقه منتظر اتوبوس ماندیم. خواهش می کنم مسئولان و مدیران تیم به فکر تیم باشند و اختلافات را کنار بگذارند تا ما ضربه نخوریم. همواره یک تیم متحد می تواند در مسابقات نتیجه بگیرد و اگر قرار باشد مسئولان ما با هم مشکل داشته باشند، واقعاً این کار ما را خیلی سخت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 605

به "اختلافات مسئولان نفت مسجدسلیمان به تیم ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلافات مسئولان نفت مسجدسلیمان به تیم ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید