ادامه جنجال انتشار تصاویر شهردار تورنتو در حال مصرف مواد مخدر

به گزارش مجله جغتای، پلیس تورنتو می گوید که پیروز به بازیافت فیلمی شده که با یک گوشی موبایل تصویربرداری شده بود و در آن شهردار تورنتو را در حال مصرف ماده مخدر کراک- کوکائین نشان می دهد. از پنج ماه پیش در کانادا خبرهایی مبنی بر وجود چنین فیلمی شنیده می شد.

ادامه جنجال انتشار تصاویر شهردار تورنتو در حال مصرف مواد مخدر

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، انتشار تصاویر شهردار تورنتو در حال مصرف مواد مخدر جنجال آفرین شده و او را در جهت استعفای اجباری قرار داده است.شهردار شهر تورنتوی کانادا در دردسر بزرگی گرفتار شده است. وی به مصرف مواد مخدر صنعتی متهم شده است. باوجود این راب فورد تاکید دارد از مقام خود استعفا نخواهد کرد. این درحالی است که نواری ویدئویی به دست پلیس تورنتو رسیده است که نشان می دهد وی به مصرف مواد مخدر غیرقانونی کوکائین یا کراک مشغول است.

پلیس تورنتو تایید نموده است که فرد در حال مصرف مخدر در این نوار ویدئویی خود شهردار است. شهردار بزرگترین شهر کانادا گفته است همه این اتهامات، بازی سیاسی برای سیاه کردن تصویر و بدنام کردن او است.

پلیس کانادا تحقیقات مفصلی در این خصوص شروع نموده است.

راب فورد گفته است هرگز از مواد مخدر استفاده ننموده است. البته پلیس تورنتو نیز گفته است با این تصاویر، نمی توان هیچ اتهامی را علیه شهردار تورنتو عنوان کرد.

شهردار تورنتو گفته است معاونش می خواسته است درمقابل این تصاویر از او اخاذی کند تا این تصاویر ویدئویی منتشر نشود.

به هرحال، انتشار این تصاویر سبب شده است مردم تورنتو بهت زده شوند. آنها از اینکه می بینند شهردار شهرشان با اراذل و اوباش به مصرف مواد مخدر پرداخته است بسیار ناراحت و سرخورده شده اند.

مردم تورنتو می گویند با انتشار این تصاویر ویدئویی، دیگر راب فورد صلاحیت اداره امور شهرشان را ندارد و باید از مقام خودش استعفا کند.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 151

به "ادامه جنجال انتشار تصاویر شهردار تورنتو در حال مصرف مواد مخدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جنجال انتشار تصاویر شهردار تورنتو در حال مصرف مواد مخدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید