ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران

به گزارش مجله جغتای، وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه (UNWTO) با موضوع مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا با حضور 11 کشور از جمله ایران برگزار گردید.

ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران

روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه گیری بی سابقه covid- 19 و ضرورت اتخاذ کلیه ابزارهای لازم مدیریتی برای بکارگیری استراتژی موثر ارتباطات بحران برای تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه ای، وبینار منطقه آسیا ـ اقیانوسیه UNWTO را با موضوع بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پساکرونا را برگزار کرد.

این وبینار به میزبانی مارسلو ریسی، مدیر ارتباطات سازمان جهانی جهانگردی و هری هوانگ، معاون مدیر گروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونان حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه ریزی معاونت گردشگری وزارت، برگزار گردید.

در این نشست مجازی به موضوعاتی چون بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تاکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد دارند و نوجوانان که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک پذیرتر هستند، پرداخته شد.

همچنین اطمینان به مسافران در مورد امنیت مقاصد و راه های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و غیره نیز بخش تکمیلی وبینار UNWTO، بوده است.

در این وبینار، نمایندگان کشورهای نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افعانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 205

به "ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید