انریکه پس از تحقیر آلمان با 6 گل: یکی از بهترین بازی های اسپانیا بود

به گزارش مجله جغتای، سرمربی تیم ملی اسپانیا پیروزی 6 بر صفر مقابل آلمان را یکی از بهترین نمایش های تیمش عنوان نمود.

انریکه پس از تحقیر آلمان با 6 گل: یکی از بهترین بازی های اسپانیا بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، تیم ملی اسپانیا در هفته آخر لیگ ملت های اروپا با شش گل آلمان را تحقیر کرد و با قرار دریافت در صدر به نیمه نهایی راه یافت. این پرگل ترین بازی دوران لوییس انریکه به عنوان سرمربی اسپانیا محسوب می شد. سرمربی اسپانیایی از این برد شیرین خیلی خرسند بود. او پس از بازی گفت: بازیکنان بازی گروهی عالی به نمایش گذاشتند. همه دقیق و قاطع عمل کردند. آلمان با بهترین تیم خود وارد زمین شده بود و به نظرم از دقیقه نخست خیلی خوب بازی کردیم. این یکی از بهترین و کامل ترین بازی های تیم ملی بود. در دیدارهای قبلی برتر بودیم اما جایزه نداشتیم. رقابت در نیمه نهایی زیبا خواهد بود.

اسپانیا مجبور شد در نیمه اول دو بازیکن خود را به خاطر آسیب دیدگی تعویض کند. سرخیو کانالس و سرخیو راموس زمین را ترک کردند. انریکه در این رابطه اظهار کرد: مصدومیت ها جزئی بودند و امیدوارم که دوران نقاهتشان کوتاه باشد. این بیشترین چیزی است که احساس می کنم چون سرمربی یک تیم باشگاهی بودم و خودم را جای آن ها می گذارم.

سرمربی لاروخا در پایان گفت: این بازیکنان می توانند به خوبی معرف اسپانیا باشند. یک گروه 30 نفره داریم که می توانند خیلی خوب عمل کنند. مهاجم های ما خیلی سطح بالا هستند و کاش یک بازیکن داشتیم که می توانست گل های زیادی به ثمر برساند. با این حال امروز شاهد گلزنی تعداد زیادی از بازیکنان بودیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 529

به "انریکه پس از تحقیر آلمان با 6 گل: یکی از بهترین بازی های اسپانیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه پس از تحقیر آلمان با 6 گل: یکی از بهترین بازی های اسپانیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید