ایران اتهام آمریکا درباره دخالت در انتخابات را رد کرد

به گزارش مجله جغتای، سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با رد اتهام دخالت در انتخابات آمریکا، گفت: برخلاف ایالات متحده، ایران در انتخابات کشورهای دیگر دخالت نمی کند.

ایران اتهام آمریکا درباره دخالت در انتخابات را رد کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علیرضا میریوسفی شامگاه چهارشنبه در پاسخ به ادعای جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی دولت ترامپ که ایران و روسیه را به کوشش برای دخالت در انتخابات آمریکا متهم کرد، این مطلب را در صفحه توئیتری خود منتشر ساخت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: دنیا شاهد کوشش های عمومی ناامیدانه آمریکا برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات خود در بالاترین سطح است. این اتهامات چیزی جز سناریوی دیگری برای تضعیف اعتماد رای دهندگان به امنیت انتخابات ایالات متحده نبوده و واهی است.

رایزن مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: ایران هیچ علاقه ای به دخالت در انتخابات آمریکا و هیچ ترجیحی برای نتیجه آن ندارد. آمریکا می بایست به اتهامات بدخواهانه و خطرناک خود علیه ایران خاتمه دهد.

به گزارش ایرنا، این نخستین باری نیست که آمریکایی ها کشورهای دیگر را به دخالت در انتخابات خود متهم می نمایند در حالیکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بارها مدعی تقلب در انتخابات این کشور شده و کوشیده است سلامت آن را در صورت باخت خود زیر سوال ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 467

به "ایران اتهام آمریکا درباره دخالت در انتخابات را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران اتهام آمریکا درباره دخالت در انتخابات را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید