بازدید 240 هزار توریست داخلی و خارجی از جاذبه های استان سمنان

به گزارش مجله جغتای، خبرنگاران/سمنان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از انجام بیش از یک هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در 6ماهه نخست سال جاری اطلاع داد.

بازدید 240 هزار توریست داخلی و خارجی از جاذبه های استان سمنان

محمد طاهریان روز چهارشنبه 28 مهر ماه 1400 با اعلام این خبر از بازدید 240 هزار و 469 توریست داخلی و خارجی از جاذبه های استان سمنان اطلاع داد و اظهار کرد: بسترسازی برای افزایش سفرها و ماندگاری مسافران به رونق این صنعت در استان یاری می نماید.

وی ادامه داد: یک هزار و 51 بازدید از تأسیسات و مراکز توریستی از جمله هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی و سنتی، رستوران ها، سفره خانه های سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی، منطقه ها نمونه توریستی، خانه مسافرها، مراکز تفریحی و ... انجام شد.

سرپرست معاونت توریستی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان سمنان اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا مقدار بازدیدها نسبت به گذشته افزایش یافته و بر این اساس تا کنون 26 مورد تذکر و 24 مورد اخطار به تأسیسات توریستی داده شده و این بازدیدهای نظارتی منجر به تعطیلی 3 واحد توریستی شد.

طاهریان ادامه داد: بر اساس این بازدیدهای نظارتی 5 واحد توریستی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

سرپرست معاونت توریستی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان از بازدید 240 هزار و 469 توریست داخلی و خارجی از جاذبه های استان سمنان در شش ماهه نخست سال جاری نیز اطلاع داد و اضافه نمود: این استان از پتانسیل بالایی در حوزه صنعت توریستی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 1055

به "بازدید 240 هزار توریست داخلی و خارجی از جاذبه های استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 240 هزار توریست داخلی و خارجی از جاذبه های استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید